Hop til indhold

Recommended Posts

Rallende skrev, for 4 minutter siden:

Jeg savner oplysninger om Apple i Århus såsom et link til hendes Annonce.

Der har været en tråd om samme pige men den er  forsvundet på mystisk vis og uden advisering.

Hvis du kan finde en tråd frem, som ikke findes, og gerne vil besøge den omtalte, så kan du vel også følge fremgangsmåden i den tabte tråd :ugeek:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Julius skrev, for 8 minutter siden:

Hvis du kan finde en tråd frem, som ikke findes, og gerne vil besøge den omtalte, så kan du vel også følge fremgangsmåden i den tabte tråd :ugeek:

Men så understøtter jeg en eller flere mellemmænd, der endda har indflydelse nok til at  få tråde til at forsvinde herfra. 

Måske vil jeg bare gerne spørge Apple om hun er indforstået med det udbudte arrangement.

Redigeret af Rallende
  • Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rallende skrev, for 3 minutter siden:

Måske vil jeg bare gerne spørge Apple om hun er indforstået med det udbudte arrangement.

Det er der vel ingen grund til, hvis det ikke findes mere :wacko:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Julius skrev, for 5 minutter siden:

Det er der vel ingen grund til, hvis det ikke findes mere :wacko:

Så du synes det er i orden at åbent rufferi ikke har nogen konsekvens her på stedet?

Apple er stadig i landet og blev udbudt som produkt/vare her på eroguide. Ham der udbød hende er stadig her på stedet og har indflydelse nok til at lukke tråde

Redigeret af Rallende
  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rallende skrev, for 37 minutter siden:

Så du synes det er i orden at åbent rufferi ikke har nogen konsekvens her på stedet?

Apple er stadig i landet og blev udbudt som produkt/vare her på eroguide. Ham der udbød hende er stadig her på stedet og har indflydelse nok til at lukke tråde

Det kan du ikke udlede af mine kommentarer!

Om den pågældende stadig er i landet, har jeg ingen kendskab til, ligeledes heller om udbyderen har indflydelse til at lukke tråde. Det sidste må du rette henvendelse til admin om.

• Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan jeg nu godt men fred være med det.

Har en mistanke om at admin er ligeglad ellers ville "udbyderen", som du så smukt kalder ham, være blevet udvist herfra pga åbenlys falsk anmeldelse pga forsøg på rufferi. Det er i al fald min tolkning, men jeg vil tænke over det og komme med et uddybende svar senere.

• Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

3.5 Indlæg til anmeldelser og efterlysninger skal forholde sig til den konkrete anmeldelse eller efterlysning. Giver en anmeldelse eller efterlysning anledning til debat omkring overordnede emner, skal disse oprettes som en ny debat under enten Generel debat eller Hyggesnak. Personlige bemærkninger brugerne imellem, som er den konkrete anmeldelse eller efterlysning uvedkommende, skal klares via private beskeder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...