Hop til indhold
nylonlover

Værelse, hotel, sted, udendørs, evt. timebasis KBH, erfaringer?

Recommended Posts

Hej

Jeg er sommetider i den heldige situation at have kontakt til en kvinde som er interesseret i et møde, men af forskellige hensyn kan det desværre ikke være hos hende eller mig. Jeg er heller ikke meget for at gøre det i bilen. Så står man lidt og mangler et sted hvor man kan mødes diskret. I princippet var en madras og et kolonihavehus fint. Eller måske bare et diskret sted i skoven (om sommeren). 

Er der nogen her der har været i den situation. Hvad gør man? Evt. et billigt hotel hvor man kan leje værelse om formiddagen, eller bare et værelse der udlejes på timebasis.

Har set dette her

http://www.massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=12079

"Værelser udlejes meget billigt i privat og diskret hus i Rødovre."

Er der nogen der har erfaringer med dem eller lignende?

Hvad gør I selv?

Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Jeg er sommetider i den heldige situation at have kontakt til en kvinde som er interesseret i et møde, men af forskellige personlige årsager kan det desværre ikke være hos hende eller mig. Jeg er heller ikke meget for at gøre det i bilen. Så står man lidt og mangler et sted hvor man kan mødes diskret. I princippet var en madras og et kolonihavehus fint. Eller måske bare et diskret sted i skoven (om sommeren). 

Er der nogen her der har været i den situation. Hvad gør man? Evt. et billigt hotel hvor man kan leje værelse om formiddagen, eller bare et værelse der udlejes på timebasis.

Har set dette her

http://www.massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=12079

"Værelser udlejes meget billigt i privat og diskret hus i Rødovre."

Er der nogen der har erfaringer med dem eller lignende?

Hvad gør I selv?

Jeg har været der to gange. Senest blev jeg desværre brændt af af pigen.

Det er et udmærket diskret sted med mulighed for bad, mulighed for at lave kaffe og te. Der er dvd-afspiller, hvis man har behov for at se film. Værelserne er rene. Og der er hygget lidt med lys osv. Prisen er 200/timen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været der to gange. Senest blev jeg desværre brændt af af pigen.

Det er et udmærket diskret sted med mulighed for bad, mulighed for at lave kaffe og te. Der er dvd-afspiller, hvis man har behov for at se film. Værelserne er rene. Og der er hygget lidt med lys osv. Prisen er 200/timen

Tak for svaret. Kan du fortælle lidt om hvordan det foregik. Jeg har prøvet at ringe til dem engang men de tog ikke telefonen.

Hvordan booker man?

Kan man være anonym, altså bare betale kontant?

Er det et sted hvor der også er massageklinik?

Er man alene der eller er der en der passer stedet?

Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skal bare ringe igen. Sidst ringede jeg 3-4 gange til sidst fik jeg en SMS "Call now" det er en sort kvinde, der er der. Der er 3-4 værelser tror jeg, men ser ikke ud til at være klinik også. Du er helt anonym. Og hun viser sig ikke sådan, så man har fred og ro (bortset fra, hvis der er andre samtidig). Stedet er en villa tæt på Rødovre station

Del dette indlæg

Link til indlæg

OK tak Warmgun. Vender tilbage med en rapport hvis det bliver til noget.

Hvad med solcentre, er der nogen der har erfaring med det? Kan man bare gå ind? Skal man tænde solen? Ligger man på gulvet? ER der ikke kontrol af om der er to i kaninen, video eller andet?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...