Hop til indhold

SASHFN00 fra Aarhus

Featured Replies

Skrevet

hun lyver om at kunne svare og ber om mail, allerede i profilen , det er en typisk svindler som vil have dig over på en anden side og betale der

Skrevet
  • Author
daddyo skrev, for 3 timer siden:

hun lyver om at kunne svare og ber om mail, allerede i profilen , det er en typisk svindler som vil have dig over på en anden side og betale der

OK de ting har jeg slet ikke oplevet. Tværtimod har hun været meget imødekommende og sød. Faktisk for sød og imødekommende ift andre, så blev lidt HMMM! :-)

Skrevet
Akasut@ skrev, for 9 timer siden:

OK de ting har jeg slet ikke oplevet. Tværtimod har hun været meget imødekommende og sød. Faktisk for sød og imødekommende ift andre, så blev lidt HMMM! :-)

ja men så må du hoppe på honingkrukken som skriver noget andet i sin profiltekst 

Skrevet
  • Author

Hun virkede meget reel. Sendte 2 blowvideoer og et helt nyt billede. Fik også hendes adresse og i malien stod hendes navn. Så jeg fandt hende på instagram og hun er åbenbart en pige med psykiske problemer. Vi havde en aftale mandag, men da jeg ikke har hørt fra hende siden lørdag, blev det selvfølgelig ikke til noget

Skrevet

Profilen er der men har ikke været aktiv i mere end 3 dage 
Døm selv :).

Skrevet

Jeg har hende på mail. Hun har blot ikke svaret noget tid. Og vil ikke blive ved med at skrive hvus hun ikke er på den mere.

• 2 weeks later...
Skrevet

Hun brændte mig af. Havde lavet en konkret aftale. Men hun stoppede med at svare :(

Skrevet

Hun ser ellers ud til at have nogle gode store bryster. 

Skrevet

Jeg har skam fundet ud af at svare på beskeder derinde, har bare ikke fået opdateret min profiltekst, og så er jeg ikke så god til at tjekke min mail, så jeg undskylder for dem som har set det som at jeg har brændt dem af

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.