Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt Cille en del.... Hun er virkelig en dejlig pige, med det største smil man kan forestille sig. Jeg har også - for et stykke tid siden - anmeldt hende, da hun var på Cassiopeiastars: 

Skrevet
  • Author
tvr skrev, for 23 timer siden:

Jeg har besøgt Cille en del.... Hun er virkelig en dejlig pige, med det største smil man kan forestille sig. Jeg har også - for et stykke tid siden - anmeldt hende, da hun var på Cassiopeiastars: 

Tak for hjælpen , ja så har jeg da noget at se frem til :-)

• 2 weeks later...
Skrevet
Denwod skrev, den 28.1.2023 at 08:32:

Har lavet en aftale med denne i min verden indbydende dame , er der nogle der har noget spændende at fortælle om hendes færdigheder,  indlevelse , anale egenskaber etc...

Kunne ikke lige fonde nogle anmeldelser om hende...

https://nympho.dk/n9775/3289/sproejte-cille/#profile-prices

Hvordan gik det så med Cille? 

Er der nogen der kan fortælle om hendes alder passer? Og gerne hvordan hendes kys og bryster er?

Skrevet
  • Author
Mr_T skrev, for 1 minut siden:

Hvordan gik det så med Cille? 

Er der nogen der kan fortælle om hendes alder passer? Og gerne hvordan hendes kys og bryster er?

Måtte desværre aflyse gr for meget arbejde

Skrevet
Mr_T skrev, for 1 time siden:

Jeg er dårlig til alder - måske fordi jeg er ligeglad, bare pigen er over 25 eller lign. Jeg tænder meget lidt på alder, men helt vildt på selvsikkerhed, erfaring, intelligens

Men hendes kys er i verdensklasse. Og brysterne sidder perfekt. Ligesom smilet. 

Skrevet
tvr skrev, for 2 timer siden:

Jeg er dårlig til alder - måske fordi jeg er ligeglad, bare pigen er over 25 eller lign. Jeg tænder meget lidt på alder, men helt vildt på selvsikkerhed, erfaring, intelligens

Men hendes kys er i verdensklasse. Og brysterne sidder perfekt. Ligesom smilet. 

1000 tak for info. Hun lyder som the sure thing:P 

• 1 month later...
Skrevet
Denwod skrev, den 28.1.2023 at 08:32:

Har lavet en aftale med denne i min verden indbydende dame , er der nogle der har noget spændende at fortælle om hendes færdigheder,  indlevelse , anale egenskaber etc...

Kunne ikke lige fonde nogle anmeldelser om hende...

https://nympho.dk/n9775/3289/sproejte-cille/#profile-prices

Har langt rewies ind på nympho.dk kys cille 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.