Hop til indhold

Maria88 Herning

Featured Replies

Skrevet
Flotfyr4 skrev, for 2 timer siden:

Hej nogen der har besøgt denne skønhed og ved om hun er ægte? 

https://annoncelight.dk/showad/362822

Hendes video virker autentisk - skal ses til slut - og badeværelser med blå fliser og badekar er ved at være en sjældenhed :-)

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet
Flotfyr4 skrev, for 6 timer siden:

Hej nogen der har besøgt denne skønhed og ved om hun er ægte? 

https://annoncelight.dk/showad/362822

Teksten er næsten for vild. Der er jo nærmest tale om fri adgang, så jeg følger lige med her, for skulle hun være ægte, kører jeg gerne til Herning..

Skrevet
MiAarhus skrev, den 28.1.2023 at 07:17:

Teksten er næsten for vild. Der er jo nærmest tale om fri adgang, så jeg følger lige med her, for skulle hun være ægte, kører jeg gerne til Herning..

Maria er i Horsens nu 

Hun er en dejlig dame vi kom næsten hele vejen rundt. Alt det hun skriver er ikke noget problem at lave med hende og hun sprøjter.

Så hvis I vil besøg hende så kom bare afsted

Skrevet

1500 pr time 

2500 pr 2 timer 

Jeg fik ikke noget af vide om tillæg 

÷anal gjorde hun ikke 

• 2 weeks later...
Skrevet

Nu er hun så i Århus hvor jeg fik aflagt et besøg - og det var ganske godt.

Annoncen fristede, og overvejede faktisk allerede da hun var i Herning. Var lidt skeptisk, men da flere af de raske svende her på EG sagde god for hende, måtte jeg afsted.

Generelt er hun meget ægte. Billeder, ydelser og beskrivelse fra profilen holder 100 %. Så det var start med fællesbad under bruseren med blow og fuck. Herefter ind i sengen hvor der igen masser af blow, en finger bagi, forskellige stillinger med rigelig squirt. Til slut cum på krop, mund, face. Ja, var lidt svært at styre -så alt var fint.

En time til 1500 all incl (dog minus anal). Se det kan jeg godt li’ - en rimelig pris, uden alle de tillæg for det ene og det andet. Og tiden holdt - ikke noget jageri. Hun er vist kun i byen 1 dag eller 2 mere.

Go’ fornøjelse

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.