Hop til indhold
Damnation

Brændt af af Ella

Recommended Posts

Er i dag blevet brændt af af Ella. Ringede til hende 22:45 og aftalte tid med hende 23:30. Jeg hoppede i bad, børstede tænder, parfume, tyggegummi og hele lortet, og som jeg er i Letbanen på vej til hende aflyser hun og skriver, at hun er træt. Bevares, det er helt okay at være træt, men så skal man ikke aftale en tid 20 min forinden. Hun siger jeg bare skal komme i morgen, men tænker jeg ikke sker. "Fool me once...", som man siger. 

https://annoncelight.dk/showad/344238

 

Kan selvfølgelig ikke berette om selve akten, da intet skete, men synes alligevel i skal have heads up på, at der kan komme en aflysning jeres vej hvis i vælger Ella! 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Damnation skrev, den 27.1.2023 at 23:33:

Er i dag blevet brændt af af Ella. Ringede til hende 22:45 og aftalte tid med hende 23:30. Jeg hoppede i bad, børstede tænder, parfume, tyggegummi og hele lortet, og som jeg er i Letbanen på vej til hende aflyser hun og skriver, at hun er træt. Bevares, det er helt okay at være træt, men så skal man ikke aftale en tid 20 min forinden. Hun siger jeg bare skal komme i morgen, men tænker jeg ikke sker. "Fool me once...", som man siger. 

https://annoncelight.dk/showad/344238

 

Kan selvfølgelig ikke berette om selve akten, da intet skete, men synes alligevel i skal have heads up på, at der kan komme en aflysning jeres vej hvis i vælger Ella! 
 

Jeg det er jo nu engang altid pigen der bestemmer, uanset hvad. Det mener jeg at vi må respekterer  100%.

Ville du selv foretage dig en lignende opgave hvis du var træt og uoplagt? Resultatet ville nok blive derefter, og det er måske dét Ella vil forskåne dig for. Ja, bare min mening :)

Op på hesten og lav en ny aftale hvor hun er frisk, det vil du ikke fortryde er jeg sikker på ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 1 time siden:

Jeg det er jo nu engang altid pigen der bestemmer, uanset hvad. Det mener jeg at vi må respekterer  100%.

Ville du selv foretage dig en lignende opgave hvis du var træt og uoplagt? Resultatet ville nok blive derefter, og det er måske dét Ella vil forskåne dig for. Ja, bare min mening :)

Op på hesten og lav en ny aftale hvor hun er frisk, det vil du ikke fortryde er jeg sikker på ;-) 

Nej, jeg ville ikke foretage mig en lignende opgave hvis jeg var træt. Dét er netop min pointe. Er man træt skal man ikke lave en aftale for at aflyse 20 min senere :-) Havde jeg gjort det samme havde hun nok blokeret mig, tænker jeg - og med rette

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...