Hop til indhold

Recommended Posts

Savner den særlige thai-sødme. Det er koldt derude, og jeg mangler noget.

Men mange anmeldelser herinde har diverse forbehold. Fortæl mig da om lige præcis din yndlings thaipige i Hovedstadsområdet. Jeg ved godt, at skønne Mook er i verdensklasse. Helt enig. Har besøgt hende + 15 gange og sikkert mange flere med stor glæde. 

Men findes der overhovedet alternativer?

Venlig hilsen fra Signor C.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 28 minutter siden:

Men mange anmeldelser herinde har diverse forbehold. Fortæl mig da om lige præcis din yndlings thaipige i Hovedstadsområdet. Jeg ved godt, at skønne Mook er i verdensklasse. Helt enig. Har besøgt hende + 15 gange og sikkert mange flere med stor glæde. 

Men findes der overhovedet alternativer?

Venlig hilsen fra Signor C.

Ja, I Thailand :)

Nu har du lagt den under "Generelt", så svaret gælder vel :)

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prøver-igen skrev, for 2 minutter siden:

Ja, I Thailand :)

Nu har du lagt den under "Generelt", så svaret gælder vel :)

Tak for hjælpen...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan fint følge savnet af thai-sødmen. Men jeg har kigget efter det længe og jeg fornemmer, at udbuddet er ret begrænset. Så “i Thailand” er måske nok et godt bud :smile: Men jeg har aldrig besøgt Mook, som ser ud til at være et seriøst bud, så måske jeg skulle starte der.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg boltret mig i ikke i dit område, så ingen gode geografiske råd.  
Men generelt får man hvad man yder. 
Jeg har haft, og har, fantastiske oplevelser med piger som andre har sablet ned. 
Det handler om at være åben, og læse signalerne. Og her synes du jo at være en mester. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, 1 time siden:

Altså:DMy lord <3

Er alle dine smukke Østeuropæiske kvinder rejst hjem :D:wub:

Skal jeg hjælpe dig med at søge en ny thaipige ? Jeg vil så gerne hjælpe med “linket” hvis ellers du har fundet en ;) hav en fortsat god aften . 

• Synes godt om 2
  • Haha 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 1 minut siden:

Altså:DMy lord <3

Er alle dine smukke Østeuropæiske kvinder rejst hjem :D:wub:

Skal jeg hjælpe dig med at søge en ny thaipige ? Jeg vil så gerne hjælpe med “linket” hvis ellers du har fundet en ;) hav en fortsat god aften . 

:)

My lovely lady, hvor du nyder at drille mig.

Vidste godt at mit lille skriv ville få dig til tasterne. Husk at kysse komplimenterne.

Yes. Jeg boller lystigt løs med frække piger fra.....(du og andre herinde er altså ikke så gode til geografi)...... Italien og Spanien....og sjældent østeuropa. Jeg taler italiensk og kender det land, så jeg ved godt, hvorfra pigen kommer. Kender ofte hendes landsby og navnet på den lokale barvært. Også Spanien kender jeg og har selv genetiske rødder dér. 

Men jeg trænger til et thai-knald og noget efterfølgende thai-sødme. Gerne uden link. 

Ja tak, du må gerne hjælpe mig med et godt tip. Så har jeg til gengæld en fræk og gratis ide i baghånden til dig, som du ikke har hørt om endnu.

• Synes godt om 3
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 25 minutter siden:

Yes. Jeg boller lystigt løs med frække piger fra.....(du og andre herinde er altså ikke så gode til geografi)...... Italien og Spanien....og sjældent østeuropa.

Måske et godt tip. Har haft nogle østeuropæiske skuffelser på det seneste og har ikke besøgt sydeuropæiske piger - endnu :smile:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 2 timer siden:

Men jeg trænger til et thai-knald og noget efterfølgende thai-sødme. Gerne uden link. 

Jeg hjælper gerne<3

Men uden link ? Dvs. Ikke GP ? 
- eller du tænker på linket til en anmeldelse. Don’t worry dearest……andre herinde kan sagtens hjælpe dig med det;)

• Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mook.

Skulle du ligge inde med gode forslag,  så smid dem gerne i min retning.

Gerne privat og ikke så professionel er mine ønske kriterier.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 20 timer siden:

Men mange anmeldelser herinde har diverse forbehold

Du kunne jo bare vælge nogle af dem uden. Der er vist ingen thaier, hvor der ikke er mindst én, der har et forbehold - også med din yndlings ;-)

Måske er der behov for en smule præcisering - er "grøn" massage inden for skiven, eller skal det være fuld pakke?

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hannen skrev, for 31 minutter siden:

Mook.

Skulle du ligge inde med gode forslag,  så smid dem gerne i min retning.

Gerne privat og ikke så professionel er mine ønske kriterier.

Jeg tror godt jeg kan hjælpe…. ikke med link, men til at forstå hvad Mook mener. 
Hun har ret god humor, og driller SC (trådstarter), som har som “varemærke”, ikke at linke til dem han besøger.  (Det er også svært)
Det du egentlig spørger om, svarer til at gå ned til bageren, og spørge om han kan anbefale en god bager i byen…

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dinner_at_the_y skrev, for 3 minutter siden:

Jeg tror godt jeg kan hjælpe…. ikke med link, men til at forstå hvad Mook mener. 
Hun har ret god humor, og driller SC (trådstarter), som har som “varemærke”, ikke at linke til dem han besøger.  (Det er også svært)
Det du egentlig spørger om, svarer til at gå ned til bageren, og spørge om han kan anbefale en god bager i byen…

Jeg holder så meget af Mook. Af de helt indlysende grunde, selvfølgelig. Men også fordi hun driller mig....kærligt bilder jeg mig ind. Og så har Mook den der særlige skæve humor, som giver livet glød. En stor personlighed.

Derfor begyndte jeg denne tråd. Det undrer mig ,hvis der ikke er flere store personligheder i denne del af af GP-verdenen. Kan næsten ikke passe. Men som tråden allerede viser holder folk lidt igen med at tippe deres favoritter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg blev nødt til at låse tråden igen. Ligesom i mange andre tråde, hvor hyggesnak med @Mook kører ud på et sidespor. Prøv igen, @Signor Cuoco - måske med en præcision af hvad du ønsker. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...