Hop til indhold

Lidt om Sugardating

Featured Replies

Skrevet

De har stadig ikke forstået forskellen mellem "Sugardating" og "amatør-prostitution", men heldigvis opfinder de et nyt koncept, der dækker det de unge laver ret godt; "Byttedating".

Skrevet
hrolandj skrev, 1 time siden:

De har stadig ikke forstået forskellen mellem "Sugardating" og "amatør-prostitution", men heldigvis opfinder de et nyt koncept, der dækker det de unge laver ret godt; "Byttedating".

Jeg var ikke klar over, at der var en officiel distinktion mellem sugardating og amatør-prostitution. Jeg vil være glad, hvis du vil fortælle mig forskellen.

Skrevet

Stoppede med at læse, da jeg kom til mantraen " ulige magtbalance" vs stakkel ung pige...

Der er squ ikke nogen(håber jeg), da tvinge dem til sex, selv hvis man siger til pigen, hvis man f.eks aftalte et uforpligtende kemimøde over et par drinks eller en middag og krænkeren(ja, dig) siger til den absolut uskyldige unge pige : søde, du får xxx eller xxx, hvis du kommer på mit hotelværelse, men det er op til dig og jeg accepterer et nej".

Så uskyldige er pigerne ikke, men vi lever i en tid, hvor selve underviseren ikke må stille spørgsmål til dem, ellers går de ned med stress.

Skrevet

Når man læser artiklen, får man indtryk af, at den gennemsnitlige IQ for befolkningen er hoppet 30 point sydpå. Jeg tror aldrig, at jeg har set en sugardatingprofil, der tilbød middag med stearinlys og aftenbøn. Selv de mest retarderede af pigerne ved godt, hvad de laver, om end de nok ikke fuldt ud forstår den samlede konsekvens. 

Når man så pryder artiklen med et name-drop fra en Ph.D. - lektor, er det ikke mere end et forsøg på at legitimere indholdet af teksten over for den alment ukritiske person, der åbenbart må være generel for størstedelen af Stiftens læsere, og det handler mere for pågældende "lektor" om at få eksponeret sit navn, så hun kan skubbe gang i et i forvejen horribelt salg af tilsvarende horrible bøger.

Og journalisten selv kan nu sige, "Hey mor, se min første artikel. Den er lidt fuld af grammatikfejl, men der er en masse fra EG, der har læst den".

:oops: Q.

Skrevet
belmondo skrev, for 1 time siden:

Stoppede med at læse, da jeg kom til mantraen " ulige magtbalance" vs stakkel ung pige...

Der er squ ikke nogen(håber jeg), da tvinge dem til sex, selv hvis man siger til pigen, hvis man f.eks aftalte et uforpligtende kemimøde over et par drinks eller en middag og krænkeren(ja, dig) siger til den absolut uskyldige unge pige : søde, du får xxx eller xxx, hvis du kommer på mit hotelværelse, men det er op til dig og jeg accepterer et nej".

Så uskyldige er pigerne ikke, men vi lever i en tid, hvor selve underviseren ikke må stille spørgsmål til dem, ellers går de ned med stress.

hvis det var sådan det er at være sugarbabe, har du ret, det er ikke helt sådan. Jeg har mødt to som er blevet voldtaget, en som blev slået under sex, mindst 10 som er blevet snydt for penge , flere stalket privat eller på offentlige medier, o m a 

Skrevet
Quatermain skrev, for 6 minutter siden:

Når man læser artiklen, får man indtryk af, at den gennemsnitlige IQ for befolkningen er hoppet 30 point sydpå. Jeg tror aldrig, at jeg har set en sugardatingprofil, der tilbød middag med stearinlys og aftenbøn. Selv de mest retarderede af pigerne ved godt, hvad de laver, om end de nok ikke fuldt ud forstår den samlede konsekvens. 

Når man så pryder artiklen med et name-drop fra en Ph.D. - lektor, er det ikke mere end et forsøg på at legitimere indholdet af teksten over for den alment ukritiske person, der åbenbart må være generel for størstedelen af Stiftens læsere, og det handler mere for pågældende "lektor" om at få eksponeret sit navn, så hun kan skubbe gang i et i forvejen horribelt salg af tilsvarende horrible bøger.

Og journalisten selv kan nu sige, "Hey mor, se min første artikel. Den er lidt fuld af grammatikfejl, men der er en masse fra EG, der har læst den".

:oops: Q.

enig , jeg står også af når artiklen nævner at det er kendte rige personer som dater pigerne. kors. Men der er stadig hende jaquline ?? som spøger , Hun er i dag, et vrag med forskellige personligheds forstyrrelser , det er der bare ikke så mange der omtaler. 
Man kan selv prøve at være så ordentlig og klar i aftaler og så opmærksom som man kan. Men ender alligevel desværre, med at møde triste skæbner. Og det at tro at man ved at være ordentlig, sparer pigerne, er nok så som så. Det kan jo lige så godt sende dem i kløerne på lige den de ikke skulle have mødt. I den tro at alle var ordentlige

Skrevet
Casten skrev, for 11 timer siden:

Jeg var ikke klar over, at der var en officiel distinktion mellem sugardating og amatør-prostitution. Jeg vil være glad, hvis du vil fortælle mig forskellen.

Alright, vi tager den da bare lige fra toppen så....

Sugardating er et længerevarende forhold mellem 2 mennesker, hvor den ene part modtager materialistiske goder, mens den anden part giver opmærksomhed og sex. Et 'Sugar-par' kan eksempelvis mødes fra tid til anden, hvor den ene part giver gaver og de hygger sig i fællesskab med en god middag og sex. Man kan drage paralleler til "elskerinde", men der er en klar aftale om, at den ene side giver materialistiske goder frem for egentlig kærlighed, som en elskerinde normalt ville modtage. Et sugar-forhold er på den måde et "forhold" som begge parter drager nytte af, og ofte er forholdet faktisk 'eksklusivt' sådan at forstå, at sugarbaby normalt ikke er sammen med andre og sugardaddy kun er sammen med sin kone ved siden af.... Det er sjældent at penge er involveret selvom en sugardaddy ofte enten betaler nogle eller alle sugarbabys faste udgifter, og måske ligger nogle håndører til at "go get yourself something pretty", men der er ikke en pris på noget som helst.

En amatør-prostitueret er en pige, der ikke normalt arbejder som glædespige, men ved lejlighed lader sig "lokke" til sex mod en eller anden form for materalistisk gode eller penge. Den store forskel på hende og en sugarbaby er, at hun ikke er i nogen som helst form for forhold til manden. De knalder, men ikke mere end dét.

Skrevet
hrolandj skrev, for 5 minutter siden:

Sugardating er et længerevarende forhold mellem 2 mennesker, hvor den ene part modtager materialistiske goder, mens den anden part giver opmærksomhed og sex. Et 'Sugar-par' kan eksempelvis mødes fra tid til anden, hvor den ene part giver gaver og de hygger sig i fællesskab med en god middag og sex. Man kan drage paralleler til "elskerinde", men der er en klar aftale om, at den ene side giver materialistiske goder frem for egentlig kærlighed, som en elskerinde normalt ville modtage. Et sugar-forhold er på den måde et "forhold" som begge parter drager nytte af, og ofte er forholdet faktisk 'eksklusivt' sådan at forstå, at sugarbaby normalt ikke er sammen med andre og sugardaddy kun er sammen med sin kone ved siden af.... Det er sjældent at penge er involveret selvom en sugardaddy ofte enten betaler nogle eller alle sugarbabys faste udgifter, og måske ligger nogle håndører til at "go get yourself something pretty", men der er ikke en pris på noget som helst.

En amatør-prostitueret er en pige, der ikke normalt arbejder som glædespige, men ved lejlighed lader sig "lokke" til sex mod en eller anden form for materalistisk gode eller penge. Den store forskel på hende og en sugarbaby er, at hun ikke er i nogen som helst form for forhold til manden. De knalder, men ikke mere end dét.

tak for det, jeg har faktisk ikke mødt en sugardate så, men ser en på 4 år som ven og støtter med hjælp , lån sidst på måneden. Ved ikke helt om den sidste holder. Men måske. og derfor møder jeg efterhånden sjældent nogle på sugardating. De ligner prostituerede, uden en erfaren kollega til at hjælpe dem med de største hurdler

Skrevet
daddyo skrev, for 1 time siden:

tak for det, jeg har faktisk ikke mødt en sugardate så, men ser en på 4 år som ven og støtter med hjælp , lån sidst på måneden. Ved ikke helt om den sidste holder. Men måske. og derfor møder jeg efterhånden sjældent nogle på sugardating. De ligner prostituerede, uden en erfaren kollega til at hjælpe dem med de største hurdler

Nu håber Jeg inderligt, at du har glemt en lille grammatisk ting, hvor du mener "ser en på 4. år" (fjerde år) og ikke en pige, der er 4 år gammel :D

Det du kort beskriver kan meget vel betegnes som et "sugarforhold", hvis aftalen er, at I knalder, hvis du giver lidt penge sidst på måneden og støtter med lidt kontanter i ny og næ - der er jo tale om et personligt forhold og ikke et engangs-knald.... 

Skrevet
hrolandj skrev, for 11 minutter siden:

Nu håber Jeg inderligt, at du har glemt en lille grammatisk ting, hvor du mener "ser en på 4. år" (fjerde år) og ikke en pige, der er 4 år gammel :D

Det du kort beskriver kan meget vel betegnes som et "sugarforhold", hvis aftalen er, at I knalder, hvis du giver lidt penge sidst på måneden og støtter med lidt kontanter i ny og næ - der er jo tale om et personligt forhold og ikke et engangs-knald.... 

jo det er heldigvis kun i din fantasi den stavefejl kunne betyde noget andet
Jo det var klart sugardating, selv om hun fik et beløb hver gang, lidt forskelligt efter om det var sidst på måneden. Hun fik en gave, da vi havde bollet 50 gange, et slags jubilæum. vi boller ikke mere snakker bare lidt en gang imellem, jeg har haft to , som jeg så eksklusivt, og begge i mere end 1.5 år 

Skrevet

Hmm læste artikeln og kommentarsporet, konklutionen for mig, belv at sugardating, byttedatimg og protitution er det samme, salg af sex. Ikke alle unge, men myndige og yndige kvinder ved hvilke konsekvenser det kan have for dem, senere i livet, og jeg kan på deres vegne håbe på at når “livet som protitueret gør ondt” at de stopper ! De der er afklarde med at sælge sex og rent faktisk opfatter det som et job og ikke “selvstigmatisere sig” er og bliver nogle skønne kvinder at gæste..

Bh

Bødlen

Redigeret af Bødlen

Skrevet

Det er ret interessant som nogle mennesker har travlt med at 

hrolandj skrev, for 20 timer siden:

Og det er de jo ikke ene om. Der er godt nok mange mennesker der har travlt med at putte sugar dating i samme kasse som prostitution. Og hvor jeg medgiver at nogle sugar babes reelt ér glædespiger på den måde de gerne ser det foregå helt transaktionelt, så er det jo faktisk ikke almindelig prostitution, sugar dating normalt er. Men herregud, når de der skriver til andre for at oplyse dem, selv har misforstået selve konceptet, er det jo ikke underligt at nogle mennesker drager den konklusion, journalisten tydeligvis selv misforstod sig frem til..... Sammenholdt med den danske særegenhed at alt skal puttes i kasser.

Skrevet
hrolandj skrev, for 8 timer siden:

Og julemanden findes altså også. 

Skrevet
AalborgLook skrev, for 6 timer siden:

Og julemanden findes altså også. 

Hvad ved han om fast forhold. Han kommer jo kun 1 gang årligt.

:P Q.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.