Hop til indhold

Aathena - Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Hej

Her nogen besøgt denne Mistress. 

https://annoncelight.dk/showad/348216

Hun ser lovende ud, men ofte kan billeder snyde. Og et eller andet andet siger mig, at det er for godt til at være sandt.

Redigeret af PPE

Skrevet
PPE skrev, for 7 timer siden:

Hej

Her nogen besøgt denne Mistress. 

https://annoncelight.dk/showad/348216

Hun ser lovende ud, men ofte kan billeder snyde. Og et eller andet andet siger mig, at det er for godt til at være sandt.

Hejsa.

Der er tidligere lavet anmeldelser af hende herinde. Nogle virkelig gode, nogle knap så gode.

Jeg har skrevet med hende og hun virker sød og reel nok. Hun står ihvertfald på min liste over dominaer jeg gerne vil besøge.

Jeg håber det hjælper lidt.

Skrevet
balls2you skrev, for 16 timer siden:

Hejsa.

Der er tidligere lavet anmeldelser af hende herinde. Nogle virkelig gode, nogle knap så gode.

Jeg har skrevet med hende og hun virker sød og reel nok. Hun står ihvertfald på min liste over dominaer jeg gerne vil besøge.

Jeg håber det hjælper lidt.

Jeg kan ikke finde nogen anmeldelser af hende herinde ??

Skrevet
Zar skrev, for 3 timer siden:

Jeg kan ikke finde nogen anmeldelser af hende herinde ??

Søg på Athena så kommer der tråde frem. Bla. en jeg selv har startet kan jeg se.

Skrevet
balls2you skrev, for 17 minutter siden:

Søg på Athena så kommer der tråde frem. Bla. en jeg selv har startet kan jeg se.

Ja det fandt jeg ud af. Som Domina ser hun ud til at få ros. Men sex delen halter.

Skrevet
Zar skrev, for 3 timer siden:

Ja det fandt jeg ud af. Som Domina ser hun ud til at få ros. Men sex delen halter.

Ja. For mig er domina delen det eneste der tæller.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.