Hop til indhold

Steder at mødes - motel, B&B, AirB&B osv.

Featured Replies

Skrevet

Hejsa

Er der nogen af jer, der kender til et billigt og diskret sted i Jylland, hvor man kan mødes med en partner - her tænker jeg på et sted der tager imod kontanter, måske sågar et sted, hvor man kan have "kontaktfri" adgang. Kort og godt - et værelse med bad som man kan leje på timebasis (altså uden overnatning - men bare et par timer, hvor sengen skal prøves af :D).

Jeg har flere gange fundet en kvinde, som jeg rigtig gerne vil spendere 1 time eller 2 sammen med, men hvor ingen af os har et sted vi kan være. Derfor må det jo gerne være et forholdsvist billigt sted, så mødet ikke bliver alt for dyrt. Til gengæld er jeg ligeglad med hvor komfortabelt det er - om der er mulighed for mad osv.

Skrevet

Okay, det er godt nok ikke i Jylland, men jeg har et par gange haft møder på WakeUp i København. Booking og betaling er foregået online, checkin på en automat i lobbyen og checkout (et par timer senere) ved at smide adgangskortet i en postkasse. Det resulterer selvfølgelig i en post på kontoudtoget, men derudover var det dejligt diskret. 

Skrevet
Kælepotten skrev, for 1 time siden:

Hejsa

Er der nogen af jer, der kender til et billigt og diskret sted i Jylland, hvor man kan mødes med en partner - her tænker jeg på et sted der tager imod kontanter, måske sågar et sted, hvor man kan have "kontaktfri" adgang. Kort og godt - et værelse med bad som man kan leje på timebasis (altså uden overnatning - men bare et par timer, hvor sengen skal prøves af :D).

Jeg har flere gange fundet en kvinde, som jeg rigtig gerne vil spendere 1 time eller 2 sammen med, men hvor ingen af os har et sted vi kan være. Derfor må det jo gerne være et forholdsvist billigt sted, så mødet ikke bliver alt for dyrt. Til gengæld er jeg ligeglad med hvor komfortabelt det er - om der er mulighed for mad osv.

Er det ikke lidt modsigende "her tænker jeg på et sted der tager imod kontanter, måske sågar et sted, hvor man kan have "kontaktfri" adgang" hvem vil du give kontanterne til ? 

Skrevet
yrghh skrev, for 2 timer siden:

Okay, det er godt nok ikke i Jylland, men jeg har et par gange haft møder på WakeUp i København. Booking og betaling er foregået online, checkin på en automat i lobbyen og checkout (et par timer senere) ved at smide adgangskortet i en postkasse. Det resulterer selvfølgelig i en post på kontoudtoget, men derudover var det dejligt diskret. 

Der er også et WakeUp i Århus. Jeg har ikke været der, men det er samme koncept som de 3 i Kbh. Jeg har betalt 4-500 kr. for et værelse fra kl. 15:00 til næste dag 11:00. Billigere kan det nok ikke gøres.

Skrevet

Airbnb med indtjekning uden vært, men dog ikke kontanter

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.