Hop til indhold
Langesen

Come and feel warm with miss. Summer

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/359752

Hun er så sød og smuk. Hun spurgte ind til mine ønsker undervejs og var meget imødekommende, trods hendes unge alder. 

Miss Summer kan virke lidt brysk når man skriver ned hende og måske lige da jeg ankom, fordi jeg havde talt lort med en nabo. Jeg mødte hende som en gentleman. Hun er en meget smuk ung kvinde, så det er let at anerkende hendes krop. 

Eneste minus var hendes tykke røde kondomer. Men det gik alligevel, fordi hun er stram og arbejder med kussen imens... 

Pigen 10/10, stedet 9/10 i ny bebyggelse, pris ift. Ydelse 11/10 (30 min. for 700). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Langesen skrev, for 4 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/359752

She is so sweet and beautiful. She asked about my wishes along the way and was very accommodating, despite her young age. 

Miss Summer can seem a little brusque when you write her down and maybe just when I arrived because I had been talking crap with a neighbor. I met her as a gentleman. She is a very beautiful young woman, so it is easy to recognize her body. 

The only downside was her thick red condoms. But it worked anyway, because she is tight and works with the cunt meanwhile... 

The girl 10/10, the place 9/10 in a new development, price in relation to performance 11/10 (30 min. for 700). 

 

Langesen skrev, for 4 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/359752

She is so sweet and beautiful. She asked about my wishes along the way and was very accommodating, despite her young age. 

Miss Summer can seem a little brusque when you write her down and maybe just when I arrived because I had been talking crap with a neighbor. I met her as a gentleman. She is a very beautiful young woman, so it is easy to recognize her body. 

The only downside was her thick red condoms. But it worked anyway, because she is tight and works with the cunt meanwhile... 

The girl 10/10, the place 9/10 in a new development, price in relation to performance 11/10 (30 min. for 700). 

Thanks for the nice words!! You are welcome to visit again!!! 

Kiss

Del dette indlæg


Link til indlæg

Check lige hendes nye billede. Nu med stapon (y)

Jeg har skrevet med hende om en aftale her i formiddag,  og hun er meget åben for mine ideer, og havde selv forslag til at gøre det endnu mere kinky.

Desværre er jeg blevet forhindret. Havde et uheld med Gilette i går aftes.......

Håber at blive hurtig klar igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 2 timer siden:

Så er steppeulv tilbage ^^^^
 

Staklen der altid kommer ud for uheld så han aldrig får besøgt nogen. :D 

Hvad h**** er det for en mærkelig mistænkeliggørelse ? Altid! At man en gang melder afbud, i god tid. 

Hvad er det lige præcis dine kommentarer her i forumet bidrager med ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hfyr skrev, for 6 minutter siden:

Hvad h**** er det for en mærkelig mistænkeliggørelse ? Altid! At man en gang melder afbud, i god tid. 

Hvad er det lige præcis dine kommentarer her i forumet bidrager med ? 

Jeg håber dit barbersår gror sammen igen så du kan få bestilt tid hos søde Summer. Jeg håber også at du ikke er uheldig og brækker armen på vejen der hen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 6 minutter siden:

Jeg håber dit barbersår gror sammen igen så du kan få bestilt tid hos søde Summer. Jeg håber også at du ikke er uheldig og brækker armen på vejen der hen. 

Måske du også en gang får besøgt en GP og lavet en anmeldelse,  i stedet for at bruge din tid på at forsøge, at være sjov på andres bekostning.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hfyr skrev, for 1 time siden:

Måske du også en gang får besøgt en GP og lavet en anmeldelse,  i stedet for at bruge din tid på at forsøge, at være sjov på andres bekostning.  

Den er god med dig.

God tur hos Summer. Jeg håber du når helskindet frem. 

Ser frem til din anmeldelse. 

Ikke mere afsporing herfra. 

Redigeret af NoobGPexplorer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hfyr skrev, den 28.1.2023 at 14:55:

Måske du også en gang får besøgt en GP og lavet en anmeldelse,  i stedet for at bruge din tid på at forsøge, at være sjov på andres bekostning.  

Altså dét der lille uheld, er der vist mange af os som har prøvet.. Så jeg tror nu ikke at nogen herinde mener noget ondt med det, andet end det virker lidt komisk set fra et andet perspektiv :-). Håber du får besøgt hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harbour5000 wrote, 35 minutes ago:

Tried to make an appointment with her, but she doesn't want to meet as she is convinced that I am Arab, even though I am Danish.

I don't want to meet you no matter what you are. 

I don't like, you give me a bad vibe, I don't want to meet you or have anything to do with you.

Do I need to explain myself to you or what?? 

Did you make an account especially to tell this on forum?? I told you nicely that I don't want to meet with you, I could see clearly you are not Arab, but I just didn't like you. That means if you are danish Im forced to meet you no matter what???? 

At 18:31 I finished the conversation with you and at 18:50 you made an account to leave this so called "rewiu" about me. Can't even imagine how horrible for me this experience would have been!! 

I just knew something is completely wrong with you. Fantastic desition not to meet you!!! 

I don't want to meet you, I don't want to have anything to do with you, I don't want to have any kind of future conversation with you here or on my phone number!!!

Redigeret af Summer young

Del dette indlæg


Link til indlæg
Langesen skrev, den 27.1.2023 at 15:43:

https://annoncelight.dk/showad/359752

Hun er så sød og smuk. Hun spurgte ind til mine ønsker undervejs og var meget imødekommende, trods hendes unge alder. 

Miss Summer kan virke lidt brysk når man skriver ned hende og måske lige da jeg ankom, fordi jeg havde talt lort med en nabo. Jeg mødte hende som en gentleman. Hun er en meget smuk ung kvinde, så det er let at anerkende hendes krop. 

Eneste minus var hendes tykke røde kondomer. Men det gik alligevel, fordi hun er stram og arbejder med kussen imens... 

Pigen 10/10, stedet 9/10 i ny bebyggelse, pris ift. Ydelse 11/10 (30 min. for 700). 

Jeg besøgte Summer i går og kan bekræfte at hun er en sød og dejlig kvinde. Hun var stille, rolig og meget opmærksom på mine ønsker. Hun har lækre, attraktive  og tiltrækkende former. Hun er berøringsvillig og reagerer lidenskabeligt på kærtegn. Jeg har kun grund til at omtale hende positivt efter en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Waoo skrev, den 2/5/2023 at 9:42 PM:

I visited Summer yesterday and can confirm that she is a sweet and lovely woman. She was quiet, calm and very attentive to my wishes. She has delicious, attractive and attractive forms. She is touchy and responds passionately to caresses. I only have reason to speak positively of her after a good experience.

I'm happy you had a nice experience. 

You're weolkome to visit again :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK wrote, 12 minutes ago:

Werbung is not allowed:(

blob.png.9fa9fd9f32ad2eac8e7392bdc14755c1.png

I don't think it hurts anyone especially in this situation.

Show more compassion and understanding, I don't think this is doing you any harm in any way. But it does help me a lot. 

And ok let it be deleted if it's such a big offence. 

Thank you. 

Redigeret af Summer young

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det var lidt ærgeligt. Havde bestemt mig til at besøge hende i formiddags, og så at der ikke var noget telefon nummer på annoncen. Prøvede at skrive til hendes profil herinde, men fik aldrig noget svar. Kan dog se at der nu er telefon nummer på annoncen.
 

godt jeg så fandt en anden at besøge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, den 08.02.2023 at 16:29:

Da, a fost puțin păcat. Hotărâse să o viziteze în această dimineață și văzuse că nu era niciun număr de telefon pe anunț. Am încercat să scriu la profilul ei de aici, dar nu am primit niciun răspuns. Se poate vedea, totuși, că acum există un număr de telefon pe anunț.
 

Ei bine, am găsit pe altcineva pe care să-l vizitez

You can visit me now  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...