Hop til indhold

Frankrig, Østrig osv

Featured Replies

Skrevet

Hey. Er jeg den eneste som bliver ovrsvømmet af franske og østrigske modeller som tilføjer mig som favorit på www.sugardaters.dk. Hvor er jeg bare heldig!
Hvor dumme tror de man er? Det er irriterende at de seriøse danske babes som faktisk viser interesse oversvømmes af udenlandske picture-bots.

Skrevet

Nope. Det er helt vanvittigt så mange fra andre lande, der synes man er ih og åh så fantastisk. 

Skrevet

I må gerne beholde alle de franske og østrigske piger, men da skal I til gengæld  faneme ikke kontakte alle de smukke spanske og venezuelanske piger som har tilføjet mig som favorit! :biggrin:

Skrevet

hahahaha hos mig er det nu mest fra Belgien, Frankrig eller Ukraine, dog også 10 stykker fra Spanien, der var en som skrev til mig her i eftermiddags og skrev Good morning selvom hun skulle være i Belgien hahaha

Redigeret af Arado

Skrevet

Ja, de er lidt belastende. Men man kan udelukke dem.

Det sjove er at de spontant åbner deres album. Og der er nogle mægtig flotte piger imellem 

Skrevet
thedanishdude skrev, for 4 timer siden:

Det sjove er at de spontant åbner deres album. Og der er nogle mægtig flotte piger imellem 

Desværre er der med de rigtig lækre ofte tale om falske billeder, som kan spores tilbage til populære piger på Instagram. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.