Hop til indhold
sulten

Frankrig, Østrig osv

Recommended Posts

Hey. Er jeg den eneste som bliver ovrsvømmet af franske og østrigske modeller som tilføjer mig som favorit på www.sugardaters.dk. Hvor er jeg bare heldig!
Hvor dumme tror de man er? Det er irriterende at de seriøse danske babes som faktisk viser interesse oversvømmes af udenlandske picture-bots.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I må gerne beholde alle de franske og østrigske piger, men da skal I til gengæld  faneme ikke kontakte alle de smukke spanske og venezuelanske piger som har tilføjet mig som favorit! :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

hahahaha hos mig er det nu mest fra Belgien, Frankrig eller Ukraine, dog også 10 stykker fra Spanien, der var en som skrev til mig her i eftermiddags og skrev Good morning selvom hun skulle være i Belgien hahaha

 

Redigeret af Arado

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 4 timer siden:

Det sjove er at de spontant åbner deres album. Og der er nogle mægtig flotte piger imellem 

Desværre er der med de rigtig lækre ofte tale om falske billeder, som kan spores tilbage til populære piger på Instagram. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...