Hop til indhold

Anastasia Næstved Lov

Featured Replies

• 7 months later...
Skrevet

Har været hos Anastasia og hun gemmer sine ekstra kilo godt på billederne. En god sæk på maven, hvilket kunne accepteres, hvis hun ikke var så business-like og irriterende.

Er det hende på billederne? Ja, muligvis, men så er billederne fra hendes velmagtsdage

Ydermere er stedet ikke diskret

Men hvis du finder det acceptabelt og tiltrækkende, så er det bare afsted.

Det var ikke noget for mig og mine penge var spildte.

Redigeret af Fekser

Skrevet
Fekser skrev, for 11 timer siden:

og irriterende.

Hvordan irriterende?

Redigeret af Gløden

Skrevet
svebbe skrev, den 27.1.2023 at 14:39:

Er der nogen der har været forbi https://annoncelight.dk/showad/353619 og kan sige mig om det er en man skal besøge eller holde sig væk ? :) er det hende på billedet man kan besøge ?

Nu er der ikke meget genkendeligt på billederne. Det meste er tilsløret af håndklæder. Ellers er stedet i Lov ikke et sted jeg har lyst til at komme. Stedet er sjældent ringe og peigene lover mere end de holder. Det er dog læge siden jeg har været der og det varer nok også længe inden jeg kommer tilbage, uanset hvor flotte piger der er i annoncerne. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.