Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg tog mig sammen og bookede en tid hos June i Ahornsgade. Jeg tilslutter mig koret af dejlige oplevelser :P Hun ligner en helt almindelig “Haus Frau” jeg nok ikke ville lægge mærke til, hvis jeg så hende på gaden, men hun er skidehamrende sød, lattermild oh utrolig afklaret med hvad hun laver.

Jeg bestilte en time med blid sex og græsk. Og jeg fik fuld valuta for pengene. Som nogen kan se på mit nyere opslag spurgte jeg, om I troede at June ville se mærkeligt på mig, hvis jeg spurgte om blow med gummi (da jeg er lidt småparanoid ift. at få en uønsket souvenir med hjem),, da hun normalt tilbyder uden. Hun tog det helt roligt og sagde selvfølgelig. Gudskelov :lol:

Vi startede med masser af lækre tungekys, gled over i blow, slik til hende og sorte kys til hende. Derefter missionær og så gik turen til Grækenland :P Det var simpelthen FANTASTISK. Jeg kom i munden på hende og vi sluttede af i et lækkert cumkiss :P

Så alt i alt en helt igennem vidunderlig oplevelse!

http://damernefordig.com/

Redigeret af Nikolaj K

Del dette indlæg

Link til indlæg
pokerface2000 skrev, for 15 minutter siden:

Lyder som en lækker oplevelse - det må prøves en dag i København ! Men forstår ikke det med blow uden når du samtidig giver fransk og sorte kys!! 

Jeg har et par gange oplevet at få nogle små røde prikker på pikhovedet ikke mange dage efter økoblow (hos danske piger). Det gik dog væk igen og var ikke alvorligt, men man ved aldrig. Så økoblow holder jeg mig fra nu :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nikolaj K skrev, for 44 minutter siden:

Jeg har et par gange oplevet at få nogle små røde prikker på pikhovedet ikke mange dage efter økoblow (hos danske piger). Det gik dog væk igen og var ikke alvorligt, men man ved aldrig. Så økoblow holder jeg mig fra nu :-) 

Jeg holder mig også fra Økoblow, men det er fodi jeg er bange for gonore og det der er værre. At du så kysser, og især slikker forstår jeg ikke, så kan du også ligeså godt få økoblow. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså, lige for at forstå det. Du har kysset, slikket fisse og røv, kommet i munden på hende og kysset igen.. Men du ville ikke have blow uden?
Svarer det ikke lidt til at sige, at man ikke kan lide salat og så bestille en Mcfeast?
Og er røde prikker på pikken ikke nemmere at skjule en røde prikker i hele ansigtet?

Men bortset fra det så lyder det som en god oplevelse, og nogle GP'er har en fantastisk teknik, som gør at man slet ikke mærker kondomet. ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
yrghh skrev, 1 time siden:

er røde prikker på pikken ikke nemmere at skjule en røde prikker i hele ansigtet?

:lol:

Men konen opdager nok dem begge. :ph34r:

Tak til trådstarter for anmeldelse.  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

De røde prikker, hvor længere varede de? For det har jeg også oplevet og hold da kæft jeg var skrækslagen da jeg opdagede dem! Direkte til tjek på klinik for kønssygdomme og de troede også det var herpes. Det viste sig så heldigvis at det var det ikke! Og det er jo forsvundet igen!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 2300Amar
Nikolaj K skrev, for 2 timer siden:

Hvis du slikker hende, kan du få meget være sygdomme, en hvis du modtager øko blow . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 2300Amar
Dingdongdynamo skrev, for 32 minutter siden:

De røde prikker, hvor længere varede de? For det har jeg også oplevet og hold da kæft jeg var skrækslagen da jeg opdagede dem! Direkte til tjek på klinik for kønssygdomme og de troede også det var herpes. Det viste sig så heldigvis at det var det ikke! Og det er jo forsvundet igen!

Det er svamp . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dingdongdynamo skrev, for 2 timer siden:

Det stod på en uges tid, tror jeg. Jeg fik ret meget panik på også. Men det var heldigvis harmløst.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...