Hop til indhold
whipit

Bjældeklang, nisser og englenes tid - og en hun-djævel !

Recommended Posts

Anastasya - en perfekt gudinde også på det mentale plan.

www.Anastasya.dk

Julen er hjerternes tid siger man…. ja ja, men hvad så med resten….?

For mig har akten med en skøn kvinde altid været meget bedre, når jeg i længere tid har mentalt drømt om hende og hvad der kunne ske. Perfekt efter en rejse væk fra kæresten, en uge på job hjemmefra osv. Det er i princippet et mentalt forspil - og blandet sammen med BDSM er det en super cocktail, hvor alt muligt beklædning, legetøj, kæder og smerte er nøje planlagt - både for mig og min partner. Desværre er det ofte svært at finde en partner der er lige så meget mentalt “Kinky” og med på en lang leg med alle aspekter så det ender i hyl og skrig og den mest fantastiske forening til sidst.

Men DET er Anastasya….
----------
I julen stod planlægningen til at jeg var alene juleaften eller skulle opsøge familien, derfor opstod en snedig plan for en juleaften med den bedste gave til “En gammel SM-gris…!”
(Jeg er dobbelt så gammel som Anastasya)

Jeg pirkede et par gange lidt til Anastasya, om hvad hun skulle juleaften og efter et par “måske” fik jeg ja……

Juleaften blev planlagt lige så omhyggeligt som tidligere sessioner…
Jeg inviterede Anastasya på en god restaurant og bag efter skulle jeg så pines og plages… og det blev jeg !!

Jeg samlede Anastasya op i Rødovre, og så kørte vi til centrum, hvor jeg i god tid havde booket en dansk julemiddag på en god restaurant.
Jeg var spændt på hvad hun ville bære. Jeg blev ikke skuffet !

Anastasya er elegant og samtidigt umådeligt sensuel. Hun bar en sort kort strikkjole med dyb udskæring på ryggen. Hendes lyse hår dækkede lige akkurat udskæringen. Barmen stod så tydeligt tegnet at det var svært at få øjnene fra. Lyse leggins og moderigtige knælange støvler med kraftige såler. En smuk lang kameluldsfrakke med elegant snit. Sorte skindhandsker for at understrege sensualiteten. Makeup’en diskret, ikke vulgær og overdreven.
Uden overdrivelse var hun restaurantens smukkeste kvinde der fik blikke af samtlige mænd vi passerede til vores anviste bord.
Anastasya var en drøm der var rigtig - ikke kun et ønske !

Jeg er ikke “Sugardaddy”-typen, men jeg følte mig som en konge for en aften !!

I en pause inden risalamanden nød hun en cigaret udenfor og straks var der 2 ungersvende der bemærkede hende og henvendte sig. Jeg kunne ikke lade være med at tænke: “Tjaa, i skulle bare vide hvilken fantastisk domina i står over for - og det kan man jo ikke se, men jeg ved det, og min rumpe vil vide det i den næste uge…..”
"Kan i tåle det drenge...." tænkte jeg...

Snakken gik, Anastasya er diskret, beskeden i alkohol, fornuftig og alligevel med et par detaljer om hvad der vil ske senere…. Anastasya er ikke bange for at se ind i øjnene så man bliver helt flov og forfjamsket når man læser de små signaler. Jeg havde glædet mig i længere tid og min hjerne var ved at brænde sammen. Jeg har nok ikke glædet mig så meget til juleaften, siden jeg var barn. Det var en spændingskurve, jeg vidste endeligt ville toppe et par timer senere - helt ude af min kontrol.

Se DET er for mig den ultimative SM-oplevelse - at nogen “fucker” så meget med min hjerne - men efter en helt række sessioner, ved Anastasya hvad jeg tænder på, og hvordan hun skal drive mig til det yderste vanvid og nydelse når vi har en session sammen (se også tidligere anmeldelser).

Efter et par timer med god mad kørte vi så tilbage til Rødovre.
Jeg bliver beordret ud i køkkenet med en hue over hovedet og 5 minutter senere blev jeg hentet. Sat på gulvet og huen taget af.

Væk var den søde, kønne Anastasya med de smilende øjne. Nu herskede en kinky hun-djævel over mit liv de næste par timer - og de blev hårde og kinky !
Waaauuuu, jeg havde ønsket mig en streng “Riding Mistress” af den engelske type.

Anastasya havde skiftet til en hvid pliceret og meget gennemsigtig skjortebluse. Gennem den kunne man tydeligt se hendes skønne barm - hvor brystvorten var dækket som stripperne, af det mest kinky jeg kender: En sort kryds med en metalring som en kæmpe-piercing. Sorte/hvide ridebukser i rigtigt gummi med hvide udskæringer der formede hendes rumpe perfekt. Anastaya har ægte timeglasfigur med en stinkende lækker rumpe hun gerne bruger til facesitting og åndedrætskontrol - som hun også driver til det yderste !!

Men det skulle jeg ikke opleve…. endnu…

Anastasya satte sig i tronstolen og ringede med en lille bordklokke. Så skulle jeg trække champagne op og servere den. Derefter tænde hendes tynde cigaret. Så blev jeg placeret på knæ ved siden med en gag med en prop i.
Langsom nød hun en cigaret - Anastasya kan se umådeligt ond og modbydelig ud når hun vil. Hun fjernede proppen, lænede sig frem og blæste røgen ind imens hun holdt mig for næsen så jeg måtte inhalere. Så blev asken slået af ind i min mund og lukket igen. Til sidst blev skoddet slukket på kanten og knipset ind i min ventende mund.
Jeg er ikke-ryger og Anastasya ved det er det mest ydmygende og modbydelige hun kan byde mig.
Men da jeg jo heller ikke skulle tørste fik jeg også et glas champagne…. men jeg måtte selv servere det… fra en patentflaske hun havde fyldt med sin morgenurin - som en lille julegave til mig….
Et lille skævt smil afslørede hvad hun tænkte og jeg blev bedt om at tømme glasset for hendes champagne spilder man ikke….

Så blev jeg beordret op på maven i sengen og bundet omhyggeligt i stort X på maven. I tidligere anmeldelser har jeg skrevet Anastasya selv bliver ophidset når hun afstraffer - det bliver hun ikke på 5 minutter så det blev til en lang tur med diverse klaskere, spanskrør og piske - helt over i den modbydelige lange blå “hvislende slange”. Jeg hylede hele huset ned trods gag’en i munden - Naboerne kunne let ha’ tilkaldt politi og brand fordi jeg overdøvede “Glade jul” og alle de andre…

Efter lang tid hvor man komplet mister orienteringen var hun selv klar. Jeg blev løsnet og lagt på ryggen. Så lynede hun ridebukserne op i skridtet og påspændte en dobbelt-dildo på min mund. En drivvåd skøn mis blev så sænket op og ned over mit ansigt og med den karetristiske svuppende lyd i forskelligt tempo rider min “Riding Mistress Anastasya” sig til en orgasme direkte oven på mit ansigt imens jeg bider godt om dildoen for hun går virkeligt til den. Her er intet skuespil - den skal gøre sit arbejde.
Et par minutter efter er hun klar til at give mig varm champagne, hvilket jeg så får samt lov til at rengøre gennem revnen i bukserne.

Jeg er helt færdig og har nydt min julegave til fulde. Der er ingen tvivl om Anastasya gjorde sig umage for at jeg også fik en dejlig juleaften. De jule gaver jeg havde medbragt fortjente hun virkeligt.

Var det en dyr juleaften?
Tja, måske - for jeg betalte jo for tiden og middagen, men omvendt er det den frækkeste og mest kinky juleaften i mit liv.
Planlægningen var i sig selv fantastisk ophidsende og på dagen gik mit følelsesregister fra stolthed over at følges med en dronning som alle bemærkede,  til total liderlighed ved bordet om tankerne på hvad Anastasya ville finde på. Og til sidst en udmattelse efter sessionen der bare var skøn.
- Så det var hver en krone værd er min konklusion !!

Kunne andre gøre det lige så godt?
- Næppe fordi vi ikke har haft en række sessioner så vi kender hinanden.  Der er få med samme hårdhed som Anastasya og ingen jeg har mødt der bliver sjaskvåde når de afstraffer hårdt. Og der er slet ingen jeg har kunnet forvente ville sige ja en juleaften. Så for mig var det en enestående chance og oplevelse.

Men een ting er helt sikkert:
Anastasya mestre fint at gå direkte fra skøn, køn, elegant og smilende til at være ekstrem kinky, ond og liderlig hun-djævel du godt må tumle med når hun giver lov.
Mit livs mest ophidsende og mest perverse juleaften..... godt familien ikke havde insisteret... he he he...min lille hemmelighed...!

 



 

Redigeret af whipit

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 25 minutter siden:

Fed beretning 

Ja det er nok også mange som ville ønske sig en plads i en lignede  omgang ( Jeg ville  )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...