Hop til indhold
DenRødeBaron

Regina, Harrisleer Str. 27, Flensborg (Engelsburg)

Recommended Posts

Er der nogen, der har nogle erfaringer med Regina fra Engelsburg. Hun er ny, men det er ikke første gang, hun er der:

http://sexnord.net/profile/3108/Flensburg/Regina

 

Jeg er ved at finde ud af, hvem jeg skal ned til på lørdag aften til forhåbentlig en times GFE. Der er ikke rigtig nogen denne uge, jeg kender, så Regina er lige nu mit bedste bud. Et alternativ kunne evt. være Paola på Feldstrasse 18. Hun har tidligere fået en god omtale af Konditeren (), men jeg er lidt i tvivl om hendes sprogkundskaber. Kan hun mon noget engelsk eller tysk?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen, der har nogle erfaringer med Regina fra Engelsburg. Hun er ny, men det er ikke første gang, hun er der:

http://sexnord.net/profile/3108/Flensburg/Regina

 

Jeg er ved at finde ud af, hvem jeg skal ned til på lørdag aften til forhåbentlig en times GFE. Der er ikke rigtig nogen denne uge, jeg kender, så Regina er lige nu mit bedste bud. Et alternativ kunne evt. være Paola på Feldstrasse 18. Hun har tidligere fået en god omtale af Konditeren (), men jeg er lidt i tvivl om hendes sprogkundskaber. Kan hun mon noget engelsk eller tysk?

Hej, Røde.

Regina kender jeg ikke; men jeg har besøgt Paola et par gange. Hun kan varmt anbefales når det er GFE du søger.

Dog er jeg ikke blevet inviteret på mad og ekstra service som Konditoren.

Paola taler spansk, engelsk og er veldig god til kropssprog :-P

Et godt GFE alternativ er Dajana på Junkerhoelweg 14, hun taler tysk

Linda fra Engelsburg er også god til GFE. Taler tysk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, Røde.

Regina kender jeg ikke; men jeg har besøgt Paola et par gange. Hun kan varmt anbefales når det er GFE du søger.

Dog er jeg ikke blevet inviteret på mad og ekstra service som Konditoren.

Paola taler spansk, engelsk og er veldig god til kropssprog :-P

Et godt GFE alternativ er Dajana på Junkerhoelweg 14, hun taler tysk

Linda fra Engelsburg er også god til GFE. Taler tysk

 

Jeg har godt set, at Dajana er blevet omtalt før her på forummet. Er hun der egentlig hele tiden?

 

En grund til at jeg måske ville foretrække Regina, er at hun er lidt ældre (opgivet til 35). Dette ser jeg som en mulig fordel, da det er i den aldersklasse, jeg har de bedste erfaringer. Der kunne Linda så komme i spil. Så vidt jeg kan forstå, er hun en af de gamle kendinge i Flensborg, er det rigtigt? Men jeg synes ikke, der er blevet skrevet så meget om hende i nyere tid. Men umiddelbart er Regina mere min type (ud fra billeder og beskrivelse).

 

Altså... beslutninger, beslutninger :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...