Hop til indhold

Monika i Aalborg - Fantastisk!

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte Monika i dag, til 45 min. lækker LÆKKER massage. https://annoncelight.dk/showad/230550

I må ikke snyde jer selv for et besøg hos hende...stedet er midtbyen og diskret. Dejligt lokale med bad både før og efter massagen.

Hun er i en klasse for sig..... Jeg har prøvet rigtigt meget tantra-lignende massage, men hendes slår alt! Vanvittigt pirrende og nærværende, med dejlig varm olie.

Hendes krop er super lækker og de mest fantastiske bryster jeg har rørt ved. De virker ikke til at være sillicone, men det må næsten være umuligt at "lave" dem naturligt i den størrelse :)

Det er IKKE sidste gang jeg tager en tur hos hende - HUSK ikke at spørge til sex, for det giver hun ikke - og det er slet heller ikke nødvendigt, med den behandling man får hos hende - WOW!

Skrevet

Vil det sige at ikke engang en lille uskyldig håndtrold er mulig hos hende

Skrevet
Le fiss'carl skrev, 1 time siden:

Prøv at Google på LINGAM massage 

Skrevet
  • Author
Le fiss'carl skrev, for 12 timer siden:

Jo, selvfølgelig. Det er jo netop hele pointen, at hun bygger op til et kæmpe brag til sidst, hvor hun får dig til at se både sol og stjerner. 
Jeg har aldrig oplevet en anden GP der var så dygtig til den disciplin. 

Skrevet
Peter563 skrev, for 23 minutter siden:

er der mulighed for , at slikke Monikas fisse 

Prøv at gi dig tid til at læse annoncen. Der står tydeligt at hun ikke er leveringsdygtig i sex.  

I am not offering Any kind of sex

At slikke fisse er sex

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.