Hop til indhold

Stine i Frederikshavn

Featured Replies

Skrevet

Linket ser ikke ud til at virke ?

Skrevet
cocacolazero skrev, 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/359261

har besøgt hende og kommer aldrig igen 

Har selv været indenfor døren hos hende, men gik ret hurtigt igen. Der var bare et eller andet der virkede helt forkert - ja helt ærligt så virkede det sgu som om hun var en smule hmm bedøvet.

Vil du uddybe din oplevelse lidt ? 

Skrevet
Claesen skrev, for 7 timer siden:

Har selv været indenfor døren hos hende, men gik ret hurtigt igen. Der var bare et eller andet der virkede helt forkert - ja helt ærligt så virkede det sgu som om hun var en smule hmm bedøvet.

Vil du uddybe din oplevelse lidt ? 

Kan kun give dig ret. Samme oplevelse

Skrevet

Hun er på noget og har taget for meget af det lort.  

tænker lidt kæresten  måske også har finger med i det 

Skrevet
  • Author
cocacolazero skrev, for 22 timer siden:

Kan kun give dig ret. Samme oplevelse

Havde en aftale forleden aften . Kørte i mod Frederikshavn . Havde så meget lyst til at møde Stine . 10 minutter før aftalt tid , kommer sms . Lidt forsinket , helt ok . Skriver til hende , at jeg holder som aftalt . Hun skriver ok , skal lige lukke hunden ud , så vil hun ringe . Venter 6-7 min . Beslutter , at køre igen , noget er forkert . Hun ringer et par minutter senere og siger hun bor længere nede af gaden . Siger jeg er kørt igen og hun smækker røret på . Glad for jeg ikke brugte 1500 på hende . 

Kan i anbefale andet lækkert omkring Frederikshavn ?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.