Hop til indhold

Fra Middelfart til Esbjerg

Featured Replies

Skrevet

Hejsa

Jeg skal fra Middelfart til Esbjerg i morgen og kunne godt bruge et godt bud på hvem jeg skal besøge på min vej.

På forhånd tak. 

Skrevet

Ved jo slet ikke noget om din "pigesmag" men SweetMilf kunne være en mulighed og hun holder til på den rute

https://annoncelight.dk/showad/336334

Her er hvad jeg selv har skrevet om besøg hos hende

Besøget hos SweetMilf var rigtig dejligt. Hvis du er til kærestesex med en Milf, er hun et perfekt valg. Blev modtaget af SweetMilf i meget lidt skjulende top, g-strengs trusser og stiletter hvilket fremhævede hendes dejlig røv og de lange ben. Så snart jeg var indenfor og døren var låst, var der kys og kram under vores fælles afklædning af hinanden (som I kan gætte var det mest mig der blev afklædt). Således afklædt blev jeg ledt ud til badeværelset (og nød undervejs synet af de lange ben og den meget lidt tildækkede røv) og fik vasket en bestemt kropsdel som aftalt inden besøget). Således rengjort fandt vi soveværelse - vil ikke berette alt hvad der foregik der, men fremhæve hendes fantastiske blowjob, der udføres med blidhed, langsomt tempo og helt til roden. Da hun gled ned over  min pik (cowgirl) og langsomt bevægede sig frem og tilbage på pikken (hun bevægede sig nemlig ikke sådan op og ned) mens hun "kom ned til mig" var følelsen i min pik simpelthen så fantastisk og intens, som  jeg ikke mindes at have oplevet tidligere på noget tidspunkt.

Skal helt sikket besøge SweetMilf igen, når det bliver muligt.

Skrevet
  • Author
gamlingen skrev, for 12 timer siden:

Ved jo slet ikke noget om din "pigesmag" men SweetMilf kunne være en mulighed og hun holder til på den rute

https://annoncelight.dk/showad/336334

Her er hvad jeg selv har skrevet om besøg hos hende

Besøget hos SweetMilf var rigtig dejligt. Hvis du er til kærestesex med en Milf, er hun et perfekt valg. Blev modtaget af SweetMilf i meget lidt skjulende top, g-strengs trusser og stiletter hvilket fremhævede hendes dejlig røv og de lange ben. Så snart jeg var indenfor og døren var låst, var der kys og kram under vores fælles afklædning af hinanden (som I kan gætte var det mest mig der blev afklædt). Således afklædt blev jeg ledt ud til badeværelset (og nød undervejs synet af de lange ben og den meget lidt tildækkede røv) og fik vasket en bestemt kropsdel som aftalt inden besøget). Således rengjort fandt vi soveværelse - vil ikke berette alt hvad der foregik der, men fremhæve hendes fantastiske blowjob, der udføres med blidhed, langsomt tempo og helt til roden. Da hun gled ned over  min pik (cowgirl) og langsomt bevægede sig frem og tilbage på pikken (hun bevægede sig nemlig ikke sådan op og ned) mens hun "kom ned til mig" var følelsen i min pik simpelthen så fantastisk og intens, som  jeg ikke mindes at have oplevet tidligere på noget tidspunkt.

Skal helt sikket besøge SweetMilf igen, når det bliver muligt.

Hun er helt klart et rigtig godt bud, jeg må se om jeg kan få en aftale 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.