Hop til indhold
belmondo

Nye varer hos SG - Mia Mirage og Kira Krystal

Recommended Posts

Flash69 skrev, for 6 timer siden:

Bare fordi de skriver de er totaldebuterende piger så behøver de nu ikke at være det...

Jo ellers ville vi ikke kalde pigerne totaldebuterende, netop fordi de er som ordet siger :P

Redigeret af Seductiongirls

Del dette indlæg

Link til indlæg
Seductiongirls skrev, for 2 timer siden:

Jo ellers ville vi ikke kalde pigerne totaldebuterende, netop fordi de er som ordet siger :P

I stedet for at filosofere, læg nogle ordentlige billeder af pigerne på hjemmesiden, helst ikke redigerede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
belmondo skrev, for 40 minutter siden:

I stedet for at filosofere, læg nogle ordentlige billeder af pigerne på hjemmesiden, helst ikke redigerede.

Vi lægger de billeder op som pigerne har fået taget sammen med deres fotograf, og som er lavet og redigeret som de ønsker, så du må tage denne med pigerne og ikke os ;)

Men lad os holde os til emnet du selv har startet her eller starte evt en ny tråd :)

Redigeret af Seductiongirls

Del dette indlæg

Link til indlæg
Seductiongirls skrev, for 19 timer siden:

Har før set man har skrevet det om nogle piger, også har de været i gamet i flere år bare andre steder henne, så tag ikke altid jeres ord for gode vare...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Seductiongirls skrev, for 20 timer siden:

Vi lægger de billeder op som pigerne har fået taget sammen med deres fotograf, og som er lavet og redigeret som de ønsker, så du må tage denne med pigerne og ikke os ;)

Men lad os holde os til emnet du selv har startet her eller starte evt en ny tråd :)

Os, hvem?

Kom nu i gang

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er muligvis Seductiongirls Mia Mirage som taler en smule dansk “med fræk accent” den samme pige som den dansk/italienske Mia som er hos Citygirls?

https://www.citygirls.dk/x.php?id=114

Jeg synes hendes billeder er meget appetitvækkende og har haft lyst til at besøge hende et stykke tid, men har tålmodigt ventet på en anmeldelse fra en af Eroguide-brødrene. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var inde og hilse på dem i går aftes og de er begge meget smukke. Mia virkede lidt for ung til mig, så valget faldt på Kira, hvilket jeg absolut ikke fortrød... 

Hun er super smuk, høj, slank, fræk og sjov både at tale og lege med. 

Om hun er 28 eller 35 spiller ingen rolle for mig. Hvis man takker nej til hende der pga. alder, så ved man ikke hvad kvalitet er! 

Ikke helt så kysseglad som jeg havde håbet, men det udvikler sig jo af og til fra gang til gang og jeg regner helt klart med at skulle se hende igen. 

Resten må i selv tage ind og opleve... Eller lad være, så beholder jeg hende bare for mig selv. 

Redigeret af Refresh

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...