Hop til indhold
Jernsvinet

Sabrina Christiansfeld

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/annonce/88260/christiansfeld-sabrina

NYSTARTER fra i dag!

NB! Privat hus, med diskret parkeringsplads.

Seggelund Hovedvej 156070 Christiansfeld

NB!!! Tlf til tidsbestilling : 81660881

E-mail:[email protected]

Byd velkommen til denne eksklusive, frękke, varme mystiske elskerinde nemlig Sabrina.Jeg er en 28 årig kęlen elskerinde som du hurtigt vil blive afhęngig af.Min varme og forfųrende vęsen vil hurtigt tage dig med storm.Jeg er en smuk og naturlig 172 cm langt og 59 kg brunette med frękke grųnne ųjne, velplejede brune lokker og så har hun den skųnneste velformede krop med dejlige C skåls bryster og en luxusmis der selvfųlgelig er glatbarberet.Du vil mųde en pige med lange slanke ben, fast numse og altid klędt i smukke lingerier.Jeg er en smilende, glad og energisk elegant og fręk pige, dog uden diva nykker og behagelig at vęre i selskab med.Jeg mųder dig altid nęrvęrende, smilede og lysten, og jeg vil 100% nyde at opfylde alle dine frękke, syndige og hemmelige lyster.Jeg tilbyder de varmeste kęresteoplevelser og lettere avanceret.Jeg vil forfųre dig med kys der hurtigt vil få dig til at smelte og få dig til at glemme tid og sted.Så kig forbi og mųd denne smukke pige og bliv forkęlet som du aldrig er blevet det fųr.Hvis du har en hemmelighed, du ųnsker Vęr ikke bange for at tale om det!Jeg er der for at opfylde alle dine frękke ųnsker.

Adressen er ikke ukendt, men teksten kunne tyde på et ikke dansk tastatur.

Nogen som vil afprøve? Bor desværre ikke lige selv i nærheden, men kunne finde på at kigge forbi på et senere tidspunkt, hvis servicen er som beskrevet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Mit gæt er at hun er Thai. Ved at der tidligere har været og muligvis stadig er thaiklinik  på Seggelund hovedvej. Har ikke selv været der så det er kun et gæt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mit gæt er at hun er Thai. Ved at der tidligere har været og muligvis stadig er thaiklinik  på Seggelund hovedvej. Har ikke selv været der så det er kun et gæt.

Så gætter du dårligt. ;)

Adressen er hos Darjana, en polsk pige i 40'erne, som har opereret fra hjemmet gennem efterhånden mange år.

Meningerne om hende har været meget delte, og det er så længe siden, jeg har besøgt hende, at jeg ikke vil bidrage med min, da den ikke kan siges at være aktuel for denne forespørgsel.

Darjana har tidligere haft veninder på besøg, og hvis den nytilkomne = med hende, der var der sidst, så kan hun varmt anbefales.

# Oralis,

thaistedet ligger på Domænevej, stort set lige overfor cafeteriaet, Darjana bor ca. en kilometer længere mod nord på den anden side af vejen, det er det hus med de 2 trafikspejle i indkørslen. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...