Hop til indhold
skrivemabbi

Nin - Hammel/Svenstrup supergod oplevelse

Recommended Posts

Jeg besøgte Nin i aftes på gammelkendt adresse udenfor Svenstrup ved Hammel.

https://annoncelight.dk/showad/362004

Det blev en dejlig oplevelse. Nin tog imod med kys og kram. God og hyggelig dialog hele vejen igennem. Nin tager initiativ og fornemmer, hvad man gerne vil.  Det blev en rigtig god halv time.

Først lidt pirrende massage, så så blow uden. Det gør hun fantastisk. Suger slikker sutter og en gang imellem rigtig dybt, nosseslik og meget mere. Undervejs også 69. og da hun fornemmede, at jeg godt kunne li' lidt bagi, havde hun snart en finger der. uhhh-ha - det var svært at holde sig.

Så sex i alle de stillinger, jeg havde lyst til, og til sidst blow igen.

Nin er meget medlevende og imødekommende. 

Pænere end billederne i annoncen viser. Mørk, lidt buttet, dejlige bryster, sødt smil hele tiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
skrivemabbi skrev, for 2 timer siden:

Jeg besøgte Nin i aftes på gammelkendt adresse udenfor Svenstrup ved Hammel.

https://annoncelight.dk/showad/362004

Det blev en dejlig oplevelse. Nin tog imod med kys og kram. God og hyggelig dialog hele vejen igennem. Nin tager initiativ og fornemmer, hvad man gerne vil.  Det blev en rigtig god halv time.

Først lidt pirrende massage, så så blow uden. Det gør hun fantastisk. Suger slikker sutter og en gang imellem rigtig dybt, nosseslik og meget mere. Undervejs også 69. og da hun fornemmede, at jeg godt kunne li' lidt bagi, havde hun snart en finger der. uhhh-ha - det var svært at holde sig.

Så sex i alle de stillinger, jeg havde lyst til, og til sidst blow igen.

Nin er meget medlevende og imødekommende. 

Pænere end billederne i annoncen viser. Mørk, lidt buttet, dejlige bryster, sødt smil hele tiden.

Hvad var prisen for en halv time?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...