Hop til indhold

Nin - Hammel/Svenstrup supergod oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte Nin i aftes på gammelkendt adresse udenfor Svenstrup ved Hammel.

https://annoncelight.dk/showad/362004

Det blev en dejlig oplevelse. Nin tog imod med kys og kram. God og hyggelig dialog hele vejen igennem. Nin tager initiativ og fornemmer, hvad man gerne vil.  Det blev en rigtig god halv time.

Først lidt pirrende massage, så så blow uden. Det gør hun fantastisk. Suger slikker sutter og en gang imellem rigtig dybt, nosseslik og meget mere. Undervejs også 69. og da hun fornemmede, at jeg godt kunne li' lidt bagi, havde hun snart en finger der. uhhh-ha - det var svært at holde sig.

Så sex i alle de stillinger, jeg havde lyst til, og til sidst blow igen.

Nin er meget medlevende og imødekommende. 

Pænere end billederne i annoncen viser. Mørk, lidt buttet, dejlige bryster, sødt smil hele tiden.

Skrevet
skrivemabbi skrev, for 2 timer siden:

Jeg besøgte Nin i aftes på gammelkendt adresse udenfor Svenstrup ved Hammel.

https://annoncelight.dk/showad/362004

Det blev en dejlig oplevelse. Nin tog imod med kys og kram. God og hyggelig dialog hele vejen igennem. Nin tager initiativ og fornemmer, hvad man gerne vil.  Det blev en rigtig god halv time.

Først lidt pirrende massage, så så blow uden. Det gør hun fantastisk. Suger slikker sutter og en gang imellem rigtig dybt, nosseslik og meget mere. Undervejs også 69. og da hun fornemmede, at jeg godt kunne li' lidt bagi, havde hun snart en finger der. uhhh-ha - det var svært at holde sig.

Så sex i alle de stillinger, jeg havde lyst til, og til sidst blow igen.

Nin er meget medlevende og imødekommende. 

Pænere end billederne i annoncen viser. Mørk, lidt buttet, dejlige bryster, sødt smil hele tiden.

Hvad var prisen for en halv time?

Skrevet
  • Author
fasso skrev, for 49 minutter siden:

Hvad var prisen for en halv time?

1000 kr.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.