exostar 382 Skrevet 26. Januar, 2023 Hej brødre nogle der kender/. Har besøgt? https://annoncelight.dk/showad/362276 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baldy 49 Skrevet 26. Januar, 2023 Hej Exostar, jeg havde fornøjelsen af Sum’s selskab i mandags. En flot og meget slank kvinde med bryster der er hjulpet på vej. Sum er sød og imødekommende og jeg blev serviceret efter ønske - dette omfattede dog ikke massage, så det kan jeg ikke udtale mig om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sport 38 Skrevet 27. Januar, 2023 Baldy - det lyder som en god oplevelse er billeder retvisende. Exostar - lad os hrer om dine oplevelser hvis du vælger at besøge skønheden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baldy 49 Skrevet 27. Januar, 2023 Sport - billederne er absolut retvisende og oplevelsen var super! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pillerfinger 53 Skrevet 28. Januar, 2023 Jeg lod mig friste af de gode anmeldelser, og er netop kommet hjem fra Sum. Hendes billeder er ægte, og billede 2 og 3 er taget i indgangspartiet til huset - det er det sted i Bording som normalt anvendes af rumænske piger, så ved mange nok hvor det er. Sum er virkelig smuk - både hvad angår krop og ansigt, og har en dejlig glad og fri måde at være på. Min bedste anbefaling herfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg