Hop til indhold
Supermayn

Pattaya. Erfaring. Selskab. Hotel.

Recommended Posts

Jeg har haft en ligende tråd før, men i forbindelse med en ny tur, og at den gamle er outdated, tænkte jeg at lave en ny.

Jeg har været i Pattaya to gange, Bangkok fire gange, Chiang Mai tre gange og Phuket en enkelt gang. Nu planlægger jeg endnu et besøg som skal foregå fra midt/slutningen af Juni. Rejsen går til Pattaya, måske med et par enkelte dage i Bangkok inden, og i den anledning ville jeg forhøre mig omkring:

1) Er der andre herfra der skal afsted i samme periode? Jeg er midt i 30'erne, vild med at feste, er klar på nye og sjove oplevelser. Jeg tænker ikke at vi skal rejse sammen på daglig basis, da jeg også værdsætter mit eget selskab højt, og det at kunne gå rundt alene og på opdagelse, men jeg synes det kunne være hyggeligt at mødes til en øl og måske en tur i byen. If so; skriv en besked til mig!

2) Hoteller; Jeg har før boet på Aqua Hotel ved den der Massage Soi (Tror det er omkring Soi 4,5,6 stykker), og Dynasty Inn ved Soi 13. Jeg sætter pris på luksus, og ville gerne have et sted der minder lidt om en lejlighed, selvom det ikke er et must. Jeg gider ikke bo 2-3 uger i en helt lille værelse, hvor man ikke kan bevæge sig rundt. Penge er ikke et issue, så jeg håbede der er nogen herinde der har erfaringer med hoteller der har stor, flot suite. Rigtig gerne med kablet internet adgang, så jeg kan arbejde samtidig med mit ophold, dog ikke et must. Hotellet skal være guestfriendly og gerne acceptere op til flere gæster på værelset. Jeg har lidt en drøm om (måske med en herinde fra) om at kunne invitere 4-5-6-7 piger til noget fest ligende i en suite på et hotel med Jacuzzi og hele svineriet. Fri bar, og lidt "FKK style", hvor man giver den gas som det passer en, til pigernes og ens egen fornøjelse. Er det mon overhoved muligt?

3) Andre, internationale netværk for folk i Pattaya? Jeg har set Buzzin videoer på YouTube, og ved der er en kanal på noget der hedder Discord. Andre der har erfaringer derfra?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...