Le fiss'carl 237 Skrevet 26. Januar, 2023 Var der i fredags d 20 januar Spar jeres penge og tid. Der sker ikke meget. Der var ingen regulars, kun 3 tyrkiske piger om eftermiddagen. 2 af dem med slaskede røve og en flot. Senere (efter kl. 17 ) ankom nogle lidt ældre piger, måske tyske. Jeg brugte tiden på sauna, svømning, mad, massage og snak med en svensker, så kan ikke sige hvordan pigernes priser er, men ifølge svenskeren er de høje Det ser ud til det er nogenlunde det samme andre steder på Hamborgske fkk scene 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDaddiz 271 Skrevet 26. Januar, 2023 Sidst jeg var på Harmony, var der en tysker der lige havde været på Atmos, og han sagde det samme: Bliv væk! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 574 Skrevet 1. Februar, 2023 Se mine 2 indlæg om Harmony i december. Der var fuld valuta… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hansa1 18 Skrevet 22. Februar, 2023 Atmos har haft nedtur gennem lang tid. Som det fremgår af flere tråde har de mellemøstlige indehavere begået både vold og afpresning af gæsterne med politianmeldelser til følge - og det har heller ikke været god reklame det nu er et sted hvor de ældre kvinder der ikke kan klare sig på andre bordeller nu ender. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg