Jesperh6 19 Skrevet 26. Januar, 2023 Hej med jer. Er der nogen som har været forbi som vil fortælle om oplevelsen og indlevelse. Http://annoncelight.dk/showad/362924 Overvejer stærkt at besøge hende, men mangler måske at se lidt mere af hende. Og høre hvad hun tilbyder….. Jesper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 26. Januar, 2023 (edited) Http://annoncelight.dk/showad/362924 Annoncen skriver: "Dette tilbud er KUN til mine tidligere dejlige mænd som har besøgt mig hos privat i Haslev." Så måske ikke så relevant hvis du ikke har været der før Redigeret 26. Januar, 2023 af AB455 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesperh6 19 Skrevet 26. Januar, 2023 Nej ikke lige på den tekst. Men normalt kan alle lave aftale. Hun har også haft andre opslag. Teksten var feks en anden forleden dag. Mvh Jesper 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesperh6 19 Skrevet 29. Januar, 2023 Kan se at hun tilbyder blowjobgangbang, nu. Stadig ingen der har besøgt hende og som vil skrive lidt,, man kan jo blive fristet til at deltage på fredag! Jesper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bøje 233 Skrevet 12. Februar, 2023 Jeg har været forbi. Det var nemt at lave en aftale og det er meget længe siden jeg har oplevet så lækkert og frækt et BJ. Jeg skal med sikkerhed besøge hende igen. Bøje Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slikken fyr 156 Skrevet 17. Februar, 2023 Jeg har været der og det var godt her er anmeldelse af bilblow desuden har jeg deltaget i et hyggeligt gang bang over 2 timer til absolut billige penge vi var vist 7 mand, og det var superfedt. men du skal være 100 % pæredansk og du skal være 110% serøs og ikke brænde hende af så bliver du blokeret, og det kan jeg godt forstå, der var 3 som havde meldt sig til men ikke dukkede op, synd for dem, men få en aftale i stand eller tilmeld dig et af hendes arrangementer og mød op, du vil ikke blive skuffet over servicen, hun er en trind lille kvinde der tømmer dig for værd en dråbe. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den uskyldige pige 28 Skrevet 17. Februar, 2023 Jesperh6 skrev, den 26.1.2023 at 09:32: Hej med jer. Er der nogen som har været forbi som vil fortælle om oplevelsen og indlevelse. Http://annoncelight.dk/showad/362924 Overvejer stærkt at besøge hende, men mangler måske at se lidt mere af hende. Og høre hvad hun tilbyder….. Jesper Det er min annonce, du kan jo altid skrive og forhøre dig, hvis du er usikker på noget☺️ jeg svarer altid på de spørgsmål som kommer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg