exostar 373 Skrevet 26. Januar, 2023 Hej brødre. jeg ved topic har været oppe og vende før, dog for noget tid siden, så der er nok kommet nye til/nogle er taget hjem. men hvor fra Aalborg til Vejle - i rimelig afstand fra E45 finder man den sødeste, mest petite Thai, der tilbyder massage / FP? Har prøvet Sandy i Aarhus, Anna i Vejle - begge godkendt, men ville se om der er nyt og spændende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hfyr 170 Skrevet 26. Januar, 2023 Pim er lige pt i Odense, men hun kommer lidt rundt i landet. Jeg har ikke prøvet hendes massage, kun sex. Hun har virkelig en stram lille krop, og er super fræk at være sammen med. https://annoncelight.dk/showad/325780 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 26. Januar, 2023 Hfyr skrev, for 2 minutter siden: Pim er lige pt i Odense, men hun kommer lidt rundt i landet. Jeg har ikke prøvet hendes massage, kun sex. Hun har virkelig en stram lille krop, og er super fræk at være sammen med. https://annoncelight.dk/showad/325780 Hende har jeg kigget på fra tid til anden. Dog skriver nogen at hun er 40+.. ikke at alder betyder så meget i thai-regi.. men pt er Odense lidt langt væk, men tak for tippet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 26. Januar, 2023 Søg efter Rida Hun er pt I Frederikshavn men kommer omkring. 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 26. Januar, 2023 8000 skrev, for 7 minutter siden: Søg efter Rida Hun er pt I Frederikshavn men kommer omkring. 8000 Tak for forslag. Dog er Frederikshavn idag lidt for langt nordpå Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hfyr 170 Skrevet 26. Januar, 2023 exostar skrev, for 37 minutter siden: Hende har jeg kigget på fra tid til anden. Dog skriver nogen at hun er 40+.. ikke at alder betyder så meget i thai-regi.. men pt er Odense lidt langt væk, men tak for tippet Jeg syntes helt bestemt ikke at hun hverken ligner, eller føles som en på +40. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg