Hop til indhold

Sasha big boobs

Featured Replies

Skrevet

Nå, my friends.

Efter at have luret på hende i et stykke tid, så blev det endeligt til et visit.Oprindeligt skulle jeg nede i Barcelona(havde et par damer som mulige incalls), men turen blev aflyst.

Hurtig kommunikation via Whatsapp. 

Stedet : ok lejlighed, som hun deler med sin dominante veninde.Værelset er udstyret med flere redskaber til domination, f.eks dildos til angiveligt stærke og velhavende danske mænd, der, på grund af den umenneskelige pres, de er udsat i dagligdagen, har brug for at blive røvpulet med et sådant enormt instrument.

Damen : billederne er ikke helt up to date.Hun sender desuden et par billeder af hende, som endelig får mig til at besøge hende, men da jeg kommer til hendes lokation, er jeg lidt skuffet.Hun er ikke helt helt slank, heller ikke buttet, men der er nogle ekstra kilos, som jeg ikke kunne se på billederne, selvom jeg er i en alder, hvor man ikke nødvendigvis har et dårligt syn.På min skala, fra 1 til 10 og, taget i betragtning at købesex er dyr i Danmark, ligger hun nok lidt over 5, måske 6.

Service : på en skala fra 1 til 10, giver jeg 7.5, måske 8.Hun yder faktisk god service.

Konklusion : havde jeg haft mulighed for at se hende, f.eks ligesom man har i Barcelona, når man besøger en bordel, havde jeg aldrig valgt hende, da mit første kriterie er krop og udseende.

Set i bakspejlet, jeg skulle måske have gået igen, men vi kender alle følelsen, man skal lette trykket og vi skal se det positive, jeg har igen fået bekræftet min virilitet, ellers hvordan kan man kneppe en, man ikke nødvendigvis tænder på?

https://annoncelight.dk/showad/361758

Redigeret af belmondo

Skrevet

Er det hende på alle billederne? Hun ser voldsomt lækker ud! 

Skrevet
  • Author
PoulAfDannebrog skrev, for 7 minutter siden:

Er det hende på alle billederne? Hun ser voldsomt lækker ud! 

Ja, det er hende.

Men de er ikke alle nye.

Det sidste er det mest retsvisende, hvor man kan se de ekstra kilos.

Redigeret af belmondo

• 2 months later...
Skrevet

Hun har tidligere været i Kolding, nu i aalborg. Jeg er lige kommet derfra og kan ikke kende den beskrivelse i tråden. Måske har hun skiftet billeder siden januar, men billederne, hvor hun efter min mening ikke ser slank ud, ligner godt nok.

Efter min smag var hun top lækker. 9,5/10. Jeg havde nogle ønsker og hun indfriede dem 100%. Uden overhovedet at tænke på prisen som er meget lav, er det uden tivivl den bedste oplevelse jeg har haft med en udenlandsk pige. Jeg kommer helt sikkert igen.

Skrevet

Det er helt sikkert pigen på billederne og flere af dem er i hvert fald helt nye. Har også lige besøgt hende og hun levede også helt op til mine forventninger

Ved genkig på billederne kan jeg dog godt forstå hvordan de kan "læses" anderledes, lidt pudsigt hvor meget der bestemmes af betragterens blik. Om det har været denne skuffelse ved synet af Sascha der har været med til at farve oplevelsen hos OP ved besøget, ved jeg ikke. Jeg kan blot sige at jeg fik 100 pct indlevelse i en grad man sjældent oplever. Og så i selskab med hendes Domina Alina, hvilket var en udsøgt fornøjelse (se anmeldelse andetsteds).

Så blot for at sige, at jeg synes ingen skal være lunkne ved at forsøge sig med et besøg hos Sascha.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.