Hop til indhold

Recommended Posts

Hun har været anmeldt før, men jeg vil også gerne give mit besyv med.

http://paprikapigen.mono.net/

Hun er en naturlig og fræk pige, hvor den angivne alder og øvrige beskrivelse passer meget godt. Billederne er også ægte.

Jeg aftale besøg pr. SMS, men skulle ringe for at få adressen. Vel ankommet gik vi straks til fadet og hun kysser godt :-)

Fik og gav fransk i soveværelset men kneppede hende i stuen da sengen larmer for meget.

Alt i alt value for money og en super dejlig fræk dame med stooore ÆGTE patter og en god dejlig røv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gameguy

Jeps hun er måske ikke den flotteste med dejlig fræk og liderlig. Besøgte hende engang da jeg allerede havde været en gang afsted samme dag og søgte en der kunne gøre mig liderlig så jeg kunne tømme nosserne totalt. Det syntes hun var fedt og klarede det for en plov efter en god 69 i dejlig våd gennemkneppet fisse først.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gameguy

Hvis det spm. var til mig, så nej det var med gummi. Man bør afholde sig fra bareback selv om det er frækt at fylde et luderhul med sperm! Tror heller ikke paprika vil gøre det uden iøvrigt!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...