Hop til indhold

Alborg Nørresundby SPECIAL ANUSMASSAGE &PROSTATE&LINGAM MASSAGE &HOT&TIGHT PUSSY & SEX

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Otte skrev, for 14 minutter siden:

https://annoncelight.dk/profile/Ginger5
Jeg har ikke besøgt hende, hun ser dejlig ud, men selv om hun skriver hun ikke er tynd, så er 7000 kg, eller 7 tons nok lige i overkanten

7000 kg! det må næsten være en fejl.. :) Hvis det ikke skulle være tilfældet så smider jeg da gerne et par sedler for at ligger øverst.

• 2 weeks later...
Skrevet
Otte skrev, den 25.1.2023 at 17:55:

https://annoncelight.dk/profile/Ginger5
Jeg har ikke besøgt hende, hun ser dejlig ud, men selv om hun skriver hun ikke er tynd, så er 7000 kg, eller 7 tons nok lige i overkanten

I annoncen står der også 70 pund jeg tænkte det er godt nok ikke meget :)

• 8 months later...
Skrevet

Jeg har besøgt denne søde kvinde, da hun var i Aalborg for nok et års tid siden, men har desværre ikke fået lavet en anmeldelse. Sorry. Vi aftalte urin og 69 til en fair pris. Jeg følte mig i rigtig godt selskab. Så vidt jeg husker, var hun bedst til at tale tysk. Urin-delen kunne ikke rigtig lykkes for hende, da der skulle leveres og det var hun rigtig ked af. Pyt da med det. Jeg fik en konge 69er med hende og sex, hvor hun red mig tom. Sikkert en af de bedre oplevelser, siden jeg stadigvæk kan huske det. Der er løbet en del vand i åen siden ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.