Hop til indhold

Kenia - Lækker og Sød Pige

Featured Replies

Skrevet

Besøgte Kenia i Vejle for noget tid siden i en pæn lejlighed.

Havde bestilt 30 min. blow uden.

Hun var lige så sød i virkeligheden som hun ser ud på hendes annoncebilleder.

Akten: hun var sgu villig under hele forløbet, en vildkat!

Hun fandt hurtigt ud af, at jeg var vild med hende og hendes to huller, og så skulle hun lige på en sjov og fræk med måde vise dem frem.
Vi var i gang det meste af tiden, så hun var dejlig svedig, lækket! Hun fortsatte bare, ung og villig.

Så, at Kenia var her sidste år, så mærkeligt at hun ingen anmeldelser har fået.
Kenia, kom snart igen til Vejle!

https://annoncelight.dk/showad/362312

Redigeret af GBlover

Skrevet
  • Author

Skrev blot, at jeg overfor Kenia gav udtryk for at jeg var vild med hendes to huller.

Spurgte hende ikke om hun var til anal, hun tilbyder det ikke på annoncen.

Redigeret af GBlover

• 9 months later...
Skrevet
GBlover skrev, den 25.1.2023 at 13:48:

Besøgte Kenia i Vejle for noget tid siden i en pæn lejlighed.

Havde bestilt 30 min. blow uden.

Hun var lige så sød i virkeligheden som hun ser ud på hendes annoncebilleder.

Akten: hun var sgu villig under hele forløbet, en vildkat!

Hun fandt hurtigt ud af, at jeg var vild med hende og hendes to huller, og så skulle hun lige på en sjov og fræk med måde vise dem frem.
Vi var i gang det meste af tiden, så hun var dejlig svedig, lækket! Hun fortsatte bare, ung og villig.

Så, at Kenia var her sidste år, så mærkeligt at hun ingen anmeldelser har fået.
Kenia, kom snart igen til Vejle!

https://annoncelight.dk/showad/362312

Er der tale om den samme Kenia, som nu er i Kolding.

https://annoncelight.dk/showad/387593

Skrevet
  • Author

Ja, det er hende, Kenia er kommet tilbage.

Skrevet

GB lover, Synes ikke hun skriver at der er adgang i begge huller. Ved du om hun stadig vil det

Skrevet

Hun er helt igennem en skøn ung kvinde at være sammen med!:wub:

Jeg giver dig ret, @GBlover, hvorfor hun ikke er blevet anmeldt før og noget mere er også for mig en gåde.

Er netop landet derhjemme, efter en skøn session sammen med hende i Kolding. Jeg vil ikke gå i detaljer, men vil kraftigt komplimentere hende for et yderst behageligt væsen, en skøn lysebrun kulør, en krop lige efter mine drømme, flad mave, fræk numse og den sødeste lille håndfuld en B-skål nok ville kunne klare. Tungen kom dog ikke helt så meget i brug ved kyssene som jeg kunne ønske, men det er nu ikke noget der ødelægger min helhedsoplevelse med hende. Det kan måske være fordi hendes tænder er udstyret med “togskinner”, som dog er med til at gøre hende endnu mere fræk.

Jeg synes ikke at være i tvivl om at hun nyder det hun laver og ifølge hende selv, fik hun også en orgasme ved den blide måde jeg tog hende på bagfra. Synes nok jeg lagde mærke til det, men slog det lidt hen …

Jeg fik i hvert fald varmen, skal jeg hilse at sige.

Hun er okay til engelsk, men translate kom dog i brug et par enkelte gange, da vi efterfølgende lå og hyggesnakkede og skulle fortælle om noget fra hendes hjemland, Peru. Hun bor til dagligt i “Espain” som hun med sin søde spanske accent forklarede mig.

Hun får mine bedste anbefalinger og jeg kunne sagtens finde på at aflægge hende nogle flere besøg.

Skrevet
Bosse1910 skrev, for 6 timer siden:

GB lover, Synes ikke hun skriver at der er adgang i begge huller. Ved du om hun stadig vil det

Hun tilbyder ikke noget ud over det som står i hendes annonce. Fik jeg at vide …

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.