Hop til indhold
Krislovekris

Gade prostituerede

Recommended Posts

I København på Vesterebro er området omkring Skelbækgade og Gasværksvej stadig en mulighed. Måske ikke lige så aktivt som i gamle dage.
Der er mange afrikanske piger på Gasværksvej i aften og nattetimerne, og tæt på krydset ved Istedgade også.
På Søndre Boulevard er der blevet stuerent, er mit indtryk.
Et sted omkring Sydhavnen (andre må hjælpe til med præcis hvor) kan der vist også være bid, hvis man ved præcis hvor man skal lede og har en bil med, så vidt jeg har forstået. 

Jeg har ikke set en dansk kvinde på gaden i umindelige tider. Hvis de stadig findes, vil Skelbækgade være mit bedste bud. 

Der er i øvrigt tråde herinde allerede om emnet. 

Overordnet set vil jeg mene at det efterhånden er svært at finde gode argumenter for at benytte sig af gadeprostituerede MEDMINDRE det er en helt elementær del af den fantasi eller det behov man ønsker at opfylde, at de skal samles op på gaden og det skal være i en bil f.eks. 
Jeg forholder mig ikke til resten af det der naturligvis ligger i mine tanker og min sjæl omkring gadeprostitution, og vil undlade at debattere emnet generelt og nøjes med at sige: 
"Jeg er ikke fan af gadeprostitution". 

Med venlig hilsen Eva <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 2300Amar
Eva Nadine skrev, for 37 minutter siden:

I København på Vesterebro er området omkring Skelbækgade og Gasværksvej stadig en mulighed. Måske ikke lige så aktivt som i gamle dage.
Der er mange afrikanske piger på Gasværksvej i aften og nattetimerne, og tæt på krydset ved Istedgade også.
På Søndre Boulevard er der blevet stuerent, er mit indtryk.
Et sted omkring Sydhavnen (andre må hjælpe til med præcis hvor) kan der vist også være bid, hvis man ved præcis hvor man skal lede og har en bil med, så vidt jeg har forstået. 

Jeg har ikke set en dansk kvinde på gaden i umindelige tider. Hvis de stadig findes, vil Skelbækgade være mit bedste bud. 

Der er i øvrigt tråde herinde allerede om emnet. 

Overordnet set vil jeg mene at det efterhånden er svært at finde gode argumenter for at benytte sig af gadeprostituerede MEDMINDRE det er en helt elementær del af den fantasi eller det behov man ønsker at opfylde, at de skal samles op på gaden og det skal være i en bil f.eks. 
Jeg forholder mig ikke til resten af det der naturligvis ligger i mine tanker og min sjæl omkring gadeprostitution, og vil undlade at debattere emnet generelt og nøjes med at sige: 
"Jeg er ikke fan af gadeprostitution". 

Med venlig hilsen Eva <3

I dag er det handlende piger som huserer på Vesterbro og jeg er af samme holdning som dig .

Syntes man burde undlade af at ta kontakt til disse stakkels piger og bidrage til menneskehandel . 

Jeg arbejder i og omkring Vesterbro og kan sige at Skelbækgade er forvandlet til en meget pæn og attraktiv gade med butikker og spisesteder samt nyrenoverede lejligheder, så denne gade er ikke ligesom den var i 90 erne og start 2000 erne mit gade piger .

Del dette indlæg

Link til indlæg
2300Amar skrev, for 1 time siden:

Syntes man burde undlade af at ta kontakt til disse stakkels piger og bidrage til menneskehandel . 

Jeg arbejder i og omkring Vesterbro og kan sige at Skelbækgade er forvandlet til en meget pæn og attraktiv gade med butikker og spisesteder samt nyrenoverede lejligheder, så denne gade er ikke ligesom den var i 90 erne og start 2000 erne mit gade piger .

Enig. De træffes dog osse på Istedgade ned mod KBH H

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Kender ikke så meget til KBH. 
Men ved blot de stadig findes, da jeg for et stykke så en dokumentar om en bus/varevogn. Som blev stillet op forskellige steder i byen på forskellige dage. Den var indrettet med seng og andet udstyr så pigerne havde er trygt sted at tage kunderne med hen. Det var en forening som arbejdede for bedre forhold for pigerne. 
De fra foreningen sagde blandt andet at selv om pigerne ikke er lige så synlige i gadebilledet mere. Ikke skiller sig så meget ud mht til påklædning osv. så er de der og nemme at spotte hvis man ved hvad man skal kigge efter.

Men kig efter bilen så finder du måske også pigerne  

https://trv.dk/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hr. Skovfugl
Eva Nadine skrev, for 9 timer siden:

Der er mange afrikanske piger på Gasværksvej i aften og nattetimerne, 

Med venlig hilsen Eva <3

De skal bare huske at smile, så man kan få øje på dem, i nattens mulm og mørke B)

#jegfinderselvud 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...