Hop til indhold
Puritania

Belenmonaliaa Århus - Elendigt

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/356527
 

havde helt glemt hvor ringe en oplevelse man egentligt kan have.

Kommer ind og får smidt pengene, og så går det bare galt. Starter med at se på telefonen i 2 min, så det korteste mest ynkelige BJ, så doggy i 15 sek før hun ikke vil det mere, så missionær som hun heller ikke kan finde ud af. Så totalt mekanisk at man skulle tro hun stod ved et samlebånd, og det ville have været bedre for os allesammen, for det var så tydeligt hun ikke gad og ville have en ud af døren. Ligeledes tyssede hun på en konstant, og fik ikke rigtigt lov at røre. Pludselig stopper hun missionær, hiver kondomet af og begynder på hj, gad ikke mere så kom så hurtigt som muligt.

Så siger hun at jeg skal ud af døren, fordi hun skal ned og købe cigaretter… tjekkede telefonen da jeg kom ud, havde været der i 11 min, betalte for 30…… Men ikke om jeg ville bruge et sekund mere med hende.

Eneste fordel er brysterne, ellers er hun så afdanket som man kan være udseendesmæssigt. Tror oprigtigt man ville få mere ud af at købe kød for 800 kr i supermarkedet, for hendes kød er spildt i den her branche, der er så mange der er så meget bedre.

Lad jer aldrig lokke fordi i ser store bryster!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt du deler din oplevelse…:)

Kan forhåbentligt afholde andre fra at spilde mønt på det:unsure:

Redigeret af Stodder1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for advarslen. 

Det kan helt sikkert afholde mange fra at besøge hende,  inklusiv mig selv.

Jeg vil gå så langt som at sige det er meget dumt af hende at yde en så katastrofal service. Med en god service og de bryster var hun kommet langt.

Men hun finder nok ud af det når telefon ikke ringer.......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...