Hop til indhold

Findes der en GP standard creme?

Featured Replies

Skrevet

Jeg har mødt strippere og GP'er igennem 23 år, og det forekommer mig at rigtigt mange dufter af det samme.
Lidt som en blanding af vanilje og flødekaramel. Sødt og dejligt og ikke parfumeret.
Men efter så mange år begynder jeg, som Pavlov's hunde, at forbinde duften med sex, og det undrer mig faktisk at alle tilsyneladende dufter af det samme.

Er det noget I er pålagt af en overenskomst?
Er det en Pavlov'sk effekt, som I går bevidst efter?
Er det en speciel duft, som I får rabat på gennem brancheforeningen?

HVORFOR dufter I ens!!?? 
(og er der andre, som har bemærket det samme?)

Skrevet
yrghh skrev, for 4 minutter siden:

n blanding af vanilje og flødekaramel.

Det er Bailys

Skrevet
yrghh skrev, for 27 minutter siden:

Lidt som en blanding af vanilje og flødekaramel. Sødt og dejligt og ikke parfumeret

Ved lige hvad du mener!  Kan være Victoria's Secret, Body Mist, så dufter de i hvert fald, så de er lige til at spise :)

Skrevet

Ved ikke hvad de andre bruger, men jeg veksler mellem 2 parfumer :)

Body lotion er neutral B)

Måske vi bare emmer af god stemning :D

Skrevet
Pianistinden skrev, for 4 minutter siden:

Måske vi bare emmer af god stemning :D

Jeg har en smule ødipuiskomplex, så hun må gerne lugte lidt af madlavning :ph34r:

Skrevet

jamen. det er da brunst de dejlige piger dufter af

Skrevet
Futkarl skrev, for 1 time siden:

jamen. det er da brunst de dejlige piger dufter af

Vanilje, karamel og kokos... Ja, en anden brunst, som man også risikerer at blive tyk af :)

P.s. Damn, Futkarl, jeg var lige ved at skrive velkommen, men opdager, at du har ventet næsten 10 år på at skive dette indlæg; det må da være rekord!

Skrevet

Jeg har tænkt det samme som @yrghh

Men jeg ville nærmest kalde duften abrikosagtig.

Jeg oplever den så tit, at jeg tænkte om det måske ligefrem er 'duften af kvinde' ...
Den bliver hængende i meget lang tid, det er derfor jeg normalt ikke er gået i bad efter et besøg ... 
Det er rart at mærke duften i hænderne når jeg er på vej hjem i toget(og ikke noget problem da jeg er single)

Jeg spurgte den sidste jeg besøgte her før jul, fordi duften var meget tydelig ..
Og hun sagde, at det var hendes parfume ... 

Så jo, det virker som om mange bruger den samme ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet

Jeg håber at standarden bliver parfume fri, det ville glæde en parfume allergiker og tænker også det vil kunne sikker at mange mænd ikke fik med kagerullen når de kom hjem til konen..... og dermed også give flere gæster til pigerne :)

Skrevet
lille_peter skrev, for 4 timer siden:

Jeg håber at standarden bliver parfume fri, det ville glæde en parfume allergiker og tænker også det vil kunne sikker at mange mænd ikke fik med kagerullen når de kom hjem til konen..... og dermed også give flere gæster til pigerne :)

Noget naivt at dig at tro at det er parfumen der afgør antallet af gæster.

Har en GP lavet et parfume aftryk på dig under akten, synes jeg det ville være en smadder god idé at du beder om at få lov til at tage et bad bagefter. Endnu smartere tiltag kunne være at bede hende undlade at bruge parfume inden i mødes B).

Har til gode endnu at høre at min parfume er blevet mistænkt af fruen derhjemme, så for mine gæster, virker ovenstående tiltag i hvert fald.

Skrevet

Jeg anvender lige nu en creme fra Elisabeth Arden.. Noget med noget honningting i og grøn the:P.. Men jeg tænker vi alle få både gode og dårlige vaner fra hinanden.. Og så tror jeg at kvindeparfume bare generelt er rimelig ens i duften når først det værste er duftet af.. 

Skrevet
Pianistinden skrev, for 15 timer siden:

Noget naivt at dig at tro at det er parfumen der afgør antallet af gæster.

Har en GP lavet et parfume aftryk på dig under akten, synes jeg det ville være en smadder god idé at du beder om at få lov til at tage et bad bagefter. Endnu smartere tiltag kunne være at bede hende undlade at bruge parfume inden i mødes B).

Det ville klæde dig at læse mit inlæg en gang til for du har overset en MEGET VIGTIG  ting!

lille_peter skrev, for 19 timer siden:

det ville glæde en parfume allergiker

Du kan opdatere din viden her

https://www.astma-allergi.dk/viden-om/allergi/hverdagen-med-allergi/duft-og-kemikalieoverfolsomhed/

Skrevet

Når jeg har været på besøg, aflevere jeg en omgang ansigts creme.. som man siger... 

Skrevet
lille_peter skrev, for 32 minutter siden:

Det ville klæde dig at læse mit inlæg en gang til for du har overset en MEGET VIGTIG  ting!

Du kan opdatere din viden her

https://www.astma-allergi.dk/viden-om/allergi/hverdagen-med-allergi/duft-og-kemikalieoverfolsomhed/

Jeg har ikke overset det, jeg går ud fra at du orientere din GP om din allergi inden jeres møder.

Det var din tete om at vi ville få flere gæster hvis ikke vi brugte parfume jeg kommenterede på...hvis du lige læser mit indlæg en gang til :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.