trolden 12 Skrevet 1. December, 2013 Er der nogen der kender til hvor de piger der tidligere var hos Løvegadepigerne i Slagelse befinder sig. Vil meget gerne høre nogen der kender nogle. Meget lækre piger der var der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olemadsen 87 Skrevet 3. December, 2013 Ja jeg er enig, mener der engang var en Nadia ( Nadia One) sikke en krop, desværre var hun stoppet i gamet før jeg fik startet, men du har ret der var mangle lækre piger på stedet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 613 Skrevet 3. December, 2013 Løvegade ak ja - var der et par gange. Men forsvandt de ikke allerede for nogle år siden? Slagelse er vist ikke hvad det har været 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trolden 12 Skrevet 4. December, 2013 (edited) Ja dem glemmer man ikke bare sådan lige. Husker især en høj pige med langt småkrøllet mørkt hår, ægte bryster og lækker krop. Tror hun var fra Odense området, hun var service minded til UG. Glemmer ikke hendes franske med sprøjt i munden uden det var aftalt på forhånd, awesome. Specielt hende har jeg ledt efter siden, er der nogle der ved hvor hun evt. er. Redigeret 4. December, 2013 af trolden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4146 Skrevet 4. December, 2013 Var det ikke der BDSMLady var? Hende chattede jeg med, men det blev aldrig til mere. Hun var så ordblind, at det var et problem at tyde hendes hjemmeside, men som hun sagde, ville hun ikke have hjælp til den, da det at være ordblind var en del af hende. Hun virkede rigtig sød og dedikeret. Slagelse var dog uden for mit naturlige revir, så kom aldrig der ned. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterB 22 Skrevet 6. December, 2013 Det var en sur kunde som prøvede at sætte ils til stedet og som bagefter gik efter hende som ejede det, brændte hendes gård ned Der er flotte lotte i Slagelse hun er fræk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trolden 12 Skrevet 6. December, 2013 What er det rigtigt, sikke et møjdyr. Men hvordan fandt han ud af hvem der drev eller ejede stedet. Man undres. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterB 22 Skrevet 6. December, 2013 Det var i nyhederne at han havde brændt hendes gård ned og man mente det var en kunde, fordi det skete kort tid efter attentat mod løvegade.....kæmpe idiot, ved ikke om de har fundet gerningsmanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 6. December, 2013 Det var så vidt jeg husker fra pressen dengang en eks. kærreste og hans hjælper der forsøgte at brænde både klinikken og hendes gård ned. Jeg mener bestemt ikke BDSM-fruen havde noget med Løvegadepigerne at gøre, hun var i Studio 47 (eller var det 45) i en anden del af byen i en kælder under et supermarked - der modtog jeg for 5 - 6 år siden en enkelt gang boddymassage med svensk afslutning, hun var ganske rigtigt sød ... Venligt Spunsen/Bundstokken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nike10 28 Skrevet 7. December, 2013 Hej Peter B.. Kan du fortælle lidt mere om flotte lotte...og evt om et besøg hos hende.... På forhånd tak.....smiler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trolden 12 Skrevet 7. December, 2013 Det var så vidt jeg husker fra pressen dengang en eks. kærreste og hans hjælper der forsøgte at brænde både klinikken og hendes gård ned. Jeg mener bestemt ikke BDSM-fruen havde noget med Løvegadepigerne at gøre, hun var i Studio 47 (eller var det 45) i en anden del af byen i en kælder under et supermarked - der modtog jeg for 5 - 6 år siden en enkelt gang boddymassage med svensk afslutning, hun var ganske rigtigt sød ... Venligt Spunsen/Bundstokken Rigtig nok fruen var i den anden ende af byen. Hun var en dejlig kvinde har fået hele pakken hos hende. Nærværende og sød til UG. Ja gad vide om hun stadig er aktiv, kan huske fra anden tråd at hun er savnet i Slagelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterB 22 Skrevet 7. December, 2013 Det klip jeg så var bestemt løvegade og en gård der var brændt ned de fik hæftede sammen.............men kan bestemt tage fej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 7. December, 2013 Det klip jeg så var bestemt løvegade og en gård der var brændt ned de fik hæftede sammen.............men kan bestemt tage fej Der er lidt her : http://www.tv2east.dk/artikler/ny-brand-hos-bordelejer http://www.tv2east.dk/artikler/molotovcocktail-mod-massageklinik Huset var så vidt jeg husker et tidligere menigheds-/missionshus i en for disse så karakteristisk arkitektur Venligst Spunsen/Bundtokken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 613 Skrevet 7. December, 2013 Jeg mener bestemt ikke BDSM-fruen havde noget med Løvegadepigerne at gøre, hun var i Studio 47 (eller var det 45) i en anden del af byen i en kælder under et supermarked - der modtog jeg for 5 - 6 år siden en enkelt gang boddymassage med svensk afslutning, hun var ganske rigtigt sød ... BDSM-fruen var ganske rigtigt i en kælder under et supermarked i den østlige del af byen. Løvegadepigerne var inde midt i byen i en gammel bygning i kælderen. Jeg har besøgt BDSM fruen. Hun var meget sød og fræk. Hun havde også en pige der hed Sara der. Meget sexet blond pige med langt tykt hår. Er der nogen der ved om man kan træffe Sara et sted idag? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trolden 12 Skrevet 8. December, 2013 Der er lidt her :http://www.tv2east.dk/artikler/ny-brand-hos-bordelejerhttp://www.tv2east.dk/artikler/molotovcocktail-mod-massageklinik Huset var så vidt jeg husker et tidligere menigheds-/missionshus i en for disse så karakteristisk arkitektur Venligst Spunsen/Bundtokken Nu bliver det vist lige blandet lidt sammen. Løvegadepigerne holdt til i FDB's gamle lagerbygning i kælderen nr. 78A. Det var diamantpigerne der holdt til i det gamle missionshus som også ligger i Løvegade. Ved seriøst at der åbenbart har været noget nag mellem de to steder, da der på et tidspunkt blev smidt en stinkbombe ind hos de rigtige Løvegadepiger i nr 78A. Dengang mente man det var ejeren af Diamantpigerne der var den skyldige, det var ihvertfald de vedholdne rygter. Siden den hændelse, er der ikke sket meget i nr. 78A, og nu er stedet helt lukket. Det er med beklagelse det er sket, da pigerne og den service de udførte i nr. 78A var sublim, intet mindre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg