Hop til indhold

Dakie Thaiwellness Frederiksberg

Featured Replies

Skrevet

Fornyeligt var jeg forbi Dakie Thaiwellness. Butikken ligger ud til Roskildevej, med et indkøbscenter på den anden side af vejen hvor der altid er ledige parkeringspladser og så er bilen parkeret anonymt.

Stedet er pænt og rent og massagerummet er dejligt diskret. Ikke noget med at der kun er et forhæng mellem dig og en anden kunde.

Dakie er en sød og venlig thaipige eller måske er det bedre at sige thaikvinde fordi hun er nok et sted mellem 35 og 40 år gammel. Jeg har aldrig været god med det med alder og slet ikke thaikvinder. Dakie er tætbygget men som sådan ikke buttet. Du skal bare ikke forvente en spinkel thaipige.

Jeg bestilte en times thaimassage. Jeg fandt hurtigt ud at Dakie måske ikke er så stor men hun har masser af kræfter. Jeg blev i den grad bearbejdet og hun må kunne have set at jeg kunne mærke massagen for hun spurgte om det ok. Med sammenbidte tænder sagde jeg ja for det gjorde virkeligt godt. Nå jeg blev bedt om at vende mig om og massagen fortsatte. Først med hænder og fødder med stille og roligt kom hun tættere på mit skød og hun rørte tilfældigt min pik, og da hun kunne se at den reagerede spurgte hun om jeg ville have ekstra, så jeg endte med at sige ja til et håndjob, som hun udførte til perfektion.

Massagen er absolut i top og du kan også få HJ eller BJ, men det er mit indtryk at du ikke skal forvente en fuld pakke.

Du kan lære mere om stedet her https://dakiethaiwellness.dk

Skrevet

Tak for anmeldelse, link fungere ikke. Det må være der hvor Palin holdt til i mange år.

Skrevet
Thai lover skrev, for 19 timer siden:

Tak for anmeldelse, link fungere ikke. Det må være der hvor Palin holdt til i mange år.

Helt enig. Lige over for Domus Vista, hvor @ZipZap også beskriver at man kan parkere meget anonymt

Skrevet

Ja det er det sted Pailin havde sin forretning - Dackie er et godt besøg og der er bade mulighed før og efter seancen. 

Bødlen

Skrevet

Standard på markedet

Skrevet

Jeg smed en sms om at siden var nede. Nu tror jeg at de har fået den op at køre igen.

Skrevet

Nope, det ligner siden er blevet hijacked...:ph34r:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.