Hop til indhold

Natalia, tidligere Lea

Featured Replies

Skrevet

En lille fortælling om mit korte visit hos Natalia, tidligere kendt som Lea Gfe.

Hurtig kommunikation via Whatsapp.Detaljer aftalt, fik adresse.En sen eftermiddag i Århus.

Stedet : forstade til Århus (?), ved døren, tøjstativ med mange håndklæder, formodentlig kunde håndklæder, lagt til tør.

Der står klar showergel til mig og et håndklæde af tvivlsom oprindelise.Kedeligt badeværelse.

Pigen : slank, høj, ok udseende.Jeg synes ikke, hun er smukkere i virkeligheden end på billederne, som andre herinde med entusiasme har påpeget.Hun er sød og imødekommende, men intet ekstraordinært ved hende.

Akten : banalt, et under gennemsnittet blowjob.Jeg havde bestilt gfe sex, men hun vil ikke levere afslutning i munden.

Inden akten, da hun lige skulle gøre sig klar, kunne jeg tydeligt høre, hun talte med en mand, muligvis kæreste/manager/loverboy.

Jeg havde bestilt 30 min, men havde faktisk lyst til at blive færdig hurtigere, dels fordi hun ikke var så "lækker", som andre har beskrevet, men også pga de andre ting såsom mandlig stemme og en generel følelse af "billighed".

Jeg har flere gange "betalt" prisen på at følge anbefalingerne herinde, men ikke mere.Med al respekt, der er alt alt for mange entusiaster på dette forum.

Link til damen 

https://annoncelight.dk/showad/335007

Skrevet
belmondo skrev, for 9 minutter siden:

Jeg havde bestilt gfe sex, men hun vil ikke levere afslutning i munden.

Vil hun ikke levere din afslutning tilbage i munden på dig eller hvad ??? Nå spørg til siden, du mener sikket at hun ikke giver megafransk selvom du havde bestilt GFE men, 1. megafransk har ikke noget som helst med GFE at gjorde, 2. hvis man læse hendes annonce stå der faktisk at man ikke må kommer i munden på, lidt omskrevet.

Skrevet
belmondo skrev, for 1 time siden:

En lille fortælling om mit korte visit hos Natalia, tidligere kendt som Lea Gfe.

Hurtig kommunikation via Whatsapp.Detaljer aftalt, fik adresse.En sen eftermiddag i Århus.

Stedet : forstade til Århus (?), ved døren, tøjstativ med mange håndklæder, formodentlig kunde håndklæder, lagt til tør.

Der står klar showergel til mig og et håndklæde af tvivlsom oprindelise.Kedeligt badeværelse.

Pigen : slank, høj, ok udseende.Jeg synes ikke, hun er smukkere i virkeligheden end på billederne, som andre herinde med entusiasme har påpeget.Hun er sød og imødekommende, men intet ekstraordinært ved hende.

Akten : banalt, et under gennemsnittet blowjob.Jeg havde bestilt gfe sex, men hun vil ikke levere afslutning i munden.

Inden akten, da hun lige skulle gøre sig klar, kunne jeg tydeligt høre, hun talte med en mand, muligvis kæreste/manager/loverboy.

Jeg havde bestilt 30 min, men havde faktisk lyst til at blive færdig hurtigere, dels fordi hun ikke var så "lækker", som andre har beskrevet, men også pga de andre ting såsom mandlig stemme og en generel følelse af "billighed".

Jeg har flere gange "betalt" prisen på at følge anbefalingerne herinde, men ikke mere.Med al respekt, der er alt alt for mange entusiaster på dette forum.

Link til damen 

https://annoncelight.dk/showad/335007

Jeg er faktisk enig. Enten er der mange der pimper pigerne af forskellige årsager eller så er der bare enorm forskel på hvad man forstår ved kvalitet. Desuden er der også mange der i mine øjne lyder fuldstændig forelskede i nogle af disse glædespiger. Og det er jo fair nok men en reel og objektiv anmeldelse kommer der nok sjældent ud af det! Sorry to say…

Jeg har også haft store skuffelser efter at have besøgt forskellige piger pga gevaldigt positive anmeldelser i dette forum. Nogle har været beskrevet som erotisk buttede hvor virkeligheden var 120 kg. Andre har været meget uhygiejniske og nogle på forskellige ting eller været mentalt tilbagestående. 

Så ja tak til mere objektive anmeldelser. Og lad os få alle svindlerne afsløret så godt vi kan!

Skrevet

Sjovt som man kan have forskellige oplevelser med den samme pige. Jeg mødte hende i Aalborg og havde en virkelig skøn time i hendes selskab.

Skrevet
belmondo skrev, for 8 timer siden:

Forstår din frustration, det har jeg da også prøvet. Men det ændre ikke ved at jeg har haft super gode oplevelser med Lea i Aalborg. Noget kan sikkert tilskrives den kemi der opstår mellem mennesker. Men at antyde at alle som anmelder en pige positivt er “i lommen” på pigen er nok strække den lidt langt. 

Skrevet
HMA skrev, for 10 timer siden:

Jeg er faktisk enig. Enten er der mange der pimper pigerne af forskellige årsager eller så er der bare enorm forskel på hvad man forstår ved kvalitet. Desuden er der også mange der i mine øjne lyder fuldstændig forelskede i nogle af disse glædespiger. Og det er jo fair nok men en reel og objektiv anmeldelse kommer der nok sjældent ud af det! Sorry to say…

Jeg har også haft store skuffelser efter at have besøgt forskellige piger pga gevaldigt positive anmeldelser i dette forum. Nogle har været beskrevet som erotisk buttede hvor virkeligheden var 120 kg. Andre har været meget uhygiejniske og nogle på forskellige ting eller været mentalt tilbagestående. 

Så ja tak til mere objektive anmeldelser. Og lad os få alle svindlerne afsløret så godt vi kan!

Giver dig faktisk ret - især den med "lyder fuldstændig forelskede i nogle af disse glædespiger"  Der er alt for mange der ikke fatter, at pigerne kun skal bruges til det de er beregnet til

Har såmænd også tit måtte konstatere, at en dame rost til skyerne, hvor man får indtrykaf at her har vi at gøre med en tidliger model,- bare viser sig at være en buttet polsk husmor

Og at hvis man antyder det, får hylekoret på nakken og der går en time så svare "modelen" selv med diverse ubehagelig gloser og pm's om al verdens ulykker

Skrevet
Le fiss'carl skrev, for 27 minutter siden:

Der er alt for mange der ikke fatter, at pigerne kun skal bruges til det de er beregnet til

Yderst charmerende udtrykt :-o

Skrevet
Le fiss'carl skrev, for 34 minutter siden:

Giver dig faktisk ret - især den med "lyder fuldstændig forelskede i nogle af disse glædespiger"  Der er alt for mange der ikke fatter, at pigerne kun skal bruges til det de er beregnet til

Har såmænd også tit måtte konstatere, at en dame rost til skyerne, hvor man får indtrykaf at her har vi at gøre med en tidliger model,- bare viser sig at være en buttet polsk husmor

Og at hvis man antyder det, får hylekoret på nakken og der går en time så svare "modelen" selv med diverse ubehagelig gloser og pm's om al verdens ulykker

Ja det er en uskik at de huserer i dette forum og sviner folk til der har givet dem. dårlige anmeldelser 

Skrevet
nordjyde_34 skrev, for 6 timer siden:

Forstår din frustration, det har jeg da også prøvet. Men det ændre ikke ved at jeg har haft super gode oplevelser med Lea i Aalborg. Noget kan sikkert tilskrives den kemi der opstår mellem mennesker. Men at antyde at alle som anmelder en pige positivt er “i lommen” på pigen er nok strække den lidt langt. 

Jeg må tilslutte mig at jeg kun har haft gode oplevelser med hende. Synes i øvrigt at det er lidt typisk at der i hver "tråd" skal lægges op til verbale slagsmål. To mennesker der mødes første gang danner jo deres indtryk de første 30 sekunder. Så hvis tingene ikke "swinger" i første kast, så bliver resten måske derefter.

Så .... oplevelser er forskellige - forventninger og bedømmelser ligeså. Også helt uden at nogen er i lommen på nogen ;) 

Heldigvis for det. Nogen facitliste får man ikke her - Men en masse gode indtryk

Redigeret af LillePalle99

Skrevet
  • Author
LillePalle99 skrev, den 24.1.2023 at 13:50:

To mennesker der mødes første gang danner jo deres indtryk de første 30 sekunder. 

Ikke retsvisende billeder, masse af håndklæder ved døren, mandlig stemme i det andet værelse...Kemien kunne ikke engang gøre sit arbejde.

Nok om hende.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.