Hop til indhold
Architect

****Sexy ALEXIS bombshell - Utrolig smuk

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/362685

Billederne er ægte (selvfølgelig modelbilleder, men det er hende)

Havde en halv time med hende i dag, og hun (efter min mening) utrolig smuk og kan helt sikkert noget. Følte ingen pres på tid.

Måske ramte jeg en dårlig dag, for jeg havde en fornemmelse af manglende indlevelse. Jeg fornemmede jeg nok var noget, der skulle overstås (og det var jeg da sikkert også, men illusionen betyder noget for mig)

Håber andre har en bedre oplevelse, men tænker ikke jeg kommer til at benytte mig af hendes fulde udbud af tjenester

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nåede også at få et glimt af Alexis da jeg besøgte Nicole i Andebølle.....synes ikke lige hun tænder mig, desværre.....lidt for meget botox og siameser-look til mig...ikke meget sexet udstråling.

Del dette indlæg


Link til indlæg
essif69 skrev, 1 time siden:

Hendes mange tattoos overdækker den kvindelige skønhed. 

Ja, eller så forsøger disse botox-tatoo-siliconepiger, som Alexis m.fl. netop at kompensere for mangel på naturlig, kvindelig skønhed.....desværre ofte til det værre...for mig;)...nej, unge, stramme Lolita fra samme sted er 100% naturlig.....og bare naturligt lækker....savner sgu en omgang med Lolita.....eller Nicole...som er lækker i forvejen, til trods for silicone:)...en threesome med Lolita og Nicole er i den grad på min to-do-liste!!!...håber snart de tjekker ind i Odense.

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, den 25.1.2023 at 11:54:

Ja, eller så forsøger disse botox-tatoo-siliconepiger, som Alexis m.fl. netop at kompensere for mangel på naturlig, kvindelig skønhed.....desværre ofte til det værre...for mig;)...nej, unge, stramme Lolita fra samme sted er 100% naturlig.....og bare naturligt lækker....savner sgu en omgang med Lolita.....eller Nicole...som er lækker i forvejen, til trods for silicone:)...en threesome med Lolita og Nicole er i den grad på min to-do-liste!!!...håber snart de tjekker ind i Odense.

You’re in luck… Hvis jeg skulle kante to af dem ville det blive Nicole og Alexis. Der er et eller andet ved Lolitas billeder der rammer mig lidt forkert (eller også er jeg bare til sili-duller :D )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...