Hop til indhold

Anna ,søde Thai pige i Vejle

Featured Replies

Skrevet

Ved godt der er flere tråde, hvor Anna er anmeldt her på Eroguide

https://annoncelight.dk/showad/300353

men synes hun fortjener at få en frisk omtale.

Anna er min klare favorit og  har været mere end et halvt år, når jeg besøger hende senere i denne uge er det 14 gang jeg nyder hendes service! Når jeg tænker på, at første gang jeg "mødte" Anna var det fordi en anden pige i samme klinik, på trods af bekræftet booking, var optaget af en anden gæst. Jeg lod mig overtale til 1 time med Anna og om der var fordi hun vidste, at hun var "erstatning" for en anden, det ved jeg ikke, men hun var en fantastisk oplevelse fra 1. min af, da hun gik i gang.

God og pirrende massage der på et tidspunkt fik mig rytmisk til at "skyde" røven op ad, når hendes hænder igen nærmede sig for pirring. Da jeg var godt tændt efterhånden, beholdt jeg røven oppe , det syntes Anna åbenbart skulle #belønnes", vupti så ku jeg mærke en vådserviet ned mellem ballerne. Nu mærkede jeg en ivrig tunge på min stjerne - hold op hvor var det lækkert. Nydelsen blev ikke mindre, da jeg stadig liggende i samme stilling kunne mærke, at Anna stak hovedet ind mellem benene (altså bagfra) og hendes læber omsluttede mit pikhoved. Det kan nok være den totale "stivhed" indfandt sig i min pik.

Nu var det på tide at blive vendt rundt - så var der b2b, cowboy, doggy og dansk for alle pengene - afslutning blev Anna liggende på tværs af briksen og jeg stående på gulvet. Da jeg ku mærke det var tæt på, var det ud med pikken og af med kondomet  og spermen sprøjtede op af maven på lille Anna.

Anna og jeg må siges at have god kemi, men derudover er hun 100 % tilstede og har leveret ved alle mine mange besøg på top niveau og det uanset om hun besøges lige når hun åbner eller som den sidste på dagen.

Egentlig er det jo godt tosset at rose Anna så meget, ville da gerne beholde hende for mig selv, men det ved jeg jo allerede er for sent og derudover fortjener hun at få alle de gæster hun kan "klare"

Men lov mig at være sød ved Anna, hun er en perle som vi mænd skal passe på og sørge for, hun også for noget ud vores besøg

Skrevet

Kan kun give dig så evigt ret. Har selv besøgt hende en del gange. Gruer for den tid når hun ikke er her mere

Skrevet
gamlingen skrev, for 18 timer siden:

Ved godt der er flere tråde, hvor Anna er anmeldt her på Eroguide

https://annoncelight.dk/showad/300353

men synes hun fortjener at få en frisk omtale.

Anna er min klare favorit og  har været mere end et halvt år, når jeg besøger hende senere i denne uge er det 14 gang jeg nyder hendes service! Når jeg tænker på, at første gang jeg "mødte" Anna var det fordi en anden pige i samme klinik, på trods af bekræftet booking, var optaget af en anden gæst. Jeg lod mig overtale til 1 time med Anna og om der var fordi hun vidste, at hun var "erstatning" for en anden, det ved jeg ikke, men hun var en fantastisk oplevelse fra 1. min af, da hun gik i gang.

God og pirrende massage der på et tidspunkt fik mig rytmisk til at "skyde" røven op ad, når hendes hænder igen nærmede sig for pirring. Da jeg var godt tændt efterhånden, beholdt jeg røven oppe , det syntes Anna åbenbart skulle #belønnes", vupti så ku jeg mærke en vådserviet ned mellem ballerne. Nu mærkede jeg en ivrig tunge på min stjerne - hold op hvor var det lækkert. Nydelsen blev ikke mindre, da jeg stadig liggende i samme stilling kunne mærke, at Anna stak hovedet ind mellem benene (altså bagfra) og hendes læber omsluttede mit pikhoved. Det kan nok være den totale "stivhed" indfandt sig i min pik.

Nu var det på tide at blive vendt rundt - så var der b2b, cowboy, doggy og dansk for alle pengene - afslutning blev Anna liggende på tværs af briksen og jeg stående på gulvet. Da jeg ku mærke det var tæt på, var det ud med pikken og af med kondomet  og spermen sprøjtede op af maven på lille Anna.

Anna og jeg må siges at have god kemi, men derudover er hun 100 % tilstede og har leveret ved alle mine mange besøg på top niveau og det uanset om hun besøges lige når hun åbner eller som den sidste på dagen.

Egentlig er det jo godt tosset at rose Anna så meget, ville da gerne beholde hende for mig selv, men det ved jeg jo allerede er for sent og derudover fortjener hun at få alle de gæster hun kan "klare"

Men lov mig at være sød ved Anna, hun er en perle som vi mænd skal passe på og sørge for, hun også for noget ud vores besøg

Omtalen er da frisk uanset om man starter en ny tråd, eller fortsætter på den gamle ;-) 

Skrevet
  • Author
Big3lover skrev, for 59 minutter siden:

Omtalen er da frisk uanset om man starter en ny tråd, eller fortsætter på den gamle ;-) 

Ja det har du fuldstændig ret i. Anna havde bedt mig om at skrive lidt igen og så tænkte jeg, det blev mere set hvis det var en ny tråd!

Skrevet
gamlingen skrev, for 21 minutter siden:

Ja det har du fuldstændig ret i. Anna havde bedt mig om at skrive lidt igen og så tænkte jeg, det blev mere set hvis det var en ny tråd!

Der modsiger du lidt dig selv.

I din anmeldelse skriver du. "synes hun fortjener at få en frisk omtale"

Nu fortæller du hun har bedt om det. :wacko:

Skrevet

Hvor gammel er hun 

Synes brysterne ser ud til at hænge en del

Skrevet
skoda skrev, for 5 timer siden:

Hvor gammel er hun 

Hun har de sødeste dejligste naturlige bryster. 

Skrevet

Tak for anmeldelsen af Anna, godt at høre hun er i god behold!

Har selv besøgt Anna og hun har altid modtaget mig med smil og kys.
Hun har altid været klar og lækker og leveret top service, så forstår du gerne for hende ville starte en ny tråd.

Anna har ikke spurgt mig om jeg ville skrive en anmeldelse, men hun har sandelig fortjent en god en af mig.
Hvis hun havde spurgt mig om det, så havde hun fortjent det lige så meget.

Redigeret af GBlover

Skrevet

Hvor meget tager hun ca for 1 times service? Over 1K? Jeg synes priserne i Vejle er gået noget op… tidligere kunne man finde en halv times fp til 6-700.

Skrevet

Hun tager 1200. Det har vel været standard i 2-3 år nu i både Vejle og Aarhus.

Skrevet
Storstrafferen skrev, for 17 timer siden:

Hvor meget tager hun ca for 1 times service? Over 1K? Jeg synes priserne i Vejle er gået noget op… tidligere kunne man finde en halv times fp til 6-700.

Er ved at være et halv års tid siden jeg var hos Anna, men da var prisen 800/1200 for 1/2-1 time. Meget normalt Vejle niveau.

Skrevet
skoda skrev, den 25.1.2023 at 09:34:

Hvor gammel er hun 

Du skal ligge thai moms på. Gang alderen med 1.25 et par gange .  Billeder er ægte så du får hva du ser. Jeg har besøgt hende et par gange og det har været fint. 

8000

Skrevet
  • Author
8000 skrev, for 21 timer siden:

Du skal ligge thai moms på. Gang alderen med 1.25 et par gange .  Billeder er ægte så du får hva du ser. Jeg har besøgt hende et par gange og det har været fint. 

8000

Iflg Annas ID-kort er hun 28 år

Skrevet

Så lykkes det i søndags med kort varsel at få en aftale i stand igen med Anna. Jeg var den første kunde søndag og det lød ikke til hun havde planer om flere. Første gang jeg besøgte hende var jeg den sidste. Hvilket energi bundt hun er. Jeg havde bestilt 1,5 time. Begge gange gik vi over tid. Der var ingen forskel på aktivitetsniveauet i forhold til var sidst eller først på dagen. Den første gang bad hun mig lige frem om at blive længere for hun var ikke færdig. Eller jeg var ikke færdig… I forhold til mig fungere det bare med Anna. Vi var igang med sex med det samme og hun er tændt. Efter første runde var det tid til massage. Massagen er på ingen måde hård som jeg ellers foretrækker. Men sensuel. Specielt når man kan mærke de spidse bryster på ryggen. Efter første runde tænkte jeg om jeg kunne blive klar igen. Men det tog ikke lang tid. Uden at komme ind på de nærmere detaljer, så spiller det bare top med Anna. Hvor jeg ikke er i tvivl om vi begge kan lide det. En lille reflektion. Jeg synes jeg generelt oplever at Thai pigerne går all in i forhold til de øvrige piger. Her mener jeg at de tager for sig af retterne og vil også have noget ud af det.
Generelt synes jeg det er lidt sløvt i trekantområdet lige nu. Lige nu vil jeg påstå at Anna og Sky(anmeldt tidligere) er det bedste i området, af alle piger med mit kendskab. Vil meget gerne høre om andre alternativer på samme niveau :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.