ims 187 Skrevet 1. December, 2013 nogen der har mødte salina og hendes veninde http://massage.side6.dk/horsenspigen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweet 42 Skrevet 1. December, 2013 Du har godt nok mange efterlysninger og spørgsmål du vil have besvaret. Besøger du nogensinde? Hvad med en anmeldelse i ny og næ så vi andre også kan blive klogere? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3348 Skrevet 1. December, 2013 jeg har brugt mange timer sammen med salina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 187 Skrevet 2. December, 2013 kender også salina, har besøgt hende nogle gange for nogle år siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 12887 Skrevet 2. December, 2013 Mærkeligt at hun ikke snart får lavet nogle nye fotos - dem hun har på hjemmesiden, som hun også brugte for ca. 10 år siden, da hun også kun var "36" må man nærmest bruge lup for at se. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3348 Skrevet 2. December, 2013 Mærkeligt at hun ikke snart får lavet nogle nye fotos - dem hun har på hjemmesiden, som hun også brugte for ca. 10 år siden, da hun også kun var "36" må man nærmest bruge lup for at se. så har du ikke været inde på hjemmesiden side6 der er da nye billeder af salina. men der er da også nogle der er gamle, men hun er nu en dejlig pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 12887 Skrevet 2. December, 2013 så har du ikke været inde på hjemmesiden side6 der er da nye billeder af salina. men der er da også nogle der er gamle, men hun er nu en dejlig pige Der er 5 fotos på side 6. Et utydeligt ungdombillede i stort format, som kun skulle være på i kort tid, men som nu har været der i mindst ½ år, og 4 ca. 10 år gamle tændstikæskebilleder, som kan være af næsten hvem som helst. Hun er uden tvivl stadig en dejlig moden glædespige ligesom for ca. 10 år siden, da hun også påstod hun kun var 35 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3348 Skrevet 2. December, 2013 Der er 5 fotos på side 6. Et utydeligt ungdombillede i stort format, som kun skulle være på i kort tid, men som nu har været der i mindst ½ år, og 4 ca. 10 år gamle tændstikæskebilleder, som kan være af næsten hvem som helst. Hun er uden tvivl stadig en dejlig moden glædespige ligesom for ca. 10 år siden, da hun også påstod hun kun var 35 ja det er nu ikke den alder jeg kan huske fra dengang, der stod 27 år men hvis du siger hun er 45+ i dag så var hendes mor næsten lige gået ud af børnehaven da hun fik salina, og ja jeg kender udemærket hendes mor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 12887 Skrevet 3. December, 2013 ja det er nu ikke den alder jeg kan huske fra dengang, der stod 27 år men hvis du siger hun er 45+ i dag så var hendes mor næsten lige gået ud af børnehaven da hun fik salina, og ja jeg kender udemærket hendes mor Så var det nok hende, jeg havde i gyngen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg