Hop til indhold
Møffe

Patty fræke Thai massage i Vejle..

Recommended Posts

Som erstatning for et mindre heldig besøg længere henne af gaden(Vardevej) -fandt jeg Patty om ikke andet så var det hende på billederne i annoncen jeg mødte (måske lidt tunger) og hun var fræk som love;-) af en eller anden grund var jeg simpelthen så sjov, da jeg sagde 1 ord på thai og da jeg kunne flere -kunne hun ikke stoppe med at grine... Jeg bestilte fp 1 time til 1.200kr. -det fik jeg også -dog med et par afbrydelser -da det blev ved at ringe på døren -og de andre piger åbenbart ikke kunne tag i mod en kunde. Nuvel Patty hun var rigtig grundig med olien på bagsiden af min krop -ryg og balder fik den helt store tur -også body2body -hendes bryster og krop kunne hun bruge, så det kunne mærkes... Da jeg blev vendt om gik hun lidt i stå med massagen med hænderne -men body2body klarede det fint... det var dog lidt svært, at holde fokus -da hun jo grinede -kunne nærmest ikke sige noget uden hun synes det var evigt sjov... -kunne da helle ikke lade være med at grine -dels af hun grinede, men også hendes reaktion -på hvad jeg sagde og gjorde -hun havde nemlig en rigtig æltekrop -buttet og store brystvorter -som jeg ikke kan stå for -så mine hænder og mund gik på opdagelse -og det nød hun -så det ud til;-) Synes det var en dejlig oplevelse -som jeg endnu engang ikke havde forstillede mig, da jeg tog hjemmefra.

Stedet er et sted der er velkendt i Vejle, og jeg har også selv været der før, og fået massage mm. Det var ok. rent -men noget gammelt. Patty er sød, og lækker efter min smag. Hun holdt hvad det blev aftalt. -det eneste minus var hun gik 2 gange -vendte dog hurtigt retur -inden vi var kommet rigtig i gang (så det kan jeg godt leve med)

Mener hun sagde, at hun har været der i ca. 1mrd. og nok skulle være der 1 års tid. -hun bad mig komme en anden dag igen og besøg hende -men om det bliver til noget ved jeg ikke helt;-)      

https://annoncelight.dk/showad/325716

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været forbi. Body to body lige fra start. Godt med pirring mens jeg lå på maven. Pludseligt begynder hun at sutte min pik. Mens jeg stadig ligger på maven. Mega dejligt. Det gør hun i ca 10 min. Så er jeg nødt til at vende rundt. Så jeg kan se og røre. Hun sutter videre og tar ladningen i munden. Kan ikke huske om hun slugte. Men jeg nåede ikke knalde. Jeg kommer igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...