Hop til indhold

Recommended Posts

Tjaa når nu der ikke er nogle der kan/vil svare på min efterlysning omkring simone no1, så må man jo selv gøre fodarbejdet...

Ringede derfor og aftalte en tid til en time med GS.

Selve stedet ligger diskret i et lejlighedskomplex, ganske tæt på Lyngby station. Der er fine parkeringsforhold, og det er som sagt dejligt diskret.

Blev dirigeret til en adresse der selvfølgelig ikke var den rigtige, så måtte lige ud på en lille vandretur.

Vel ankommet blev jeg budt velkommen af en ganske sød pige, med nogle massive "lunger".

Blev anvist et hyggerum, og efter den obligatoriske ventetid kom hun tilbage.

Aftalte tid og ydelser, 1 time 1pige incl. GS. (Kan åbenbart godt få 2 piger) pris 1700.-

Det var ikke simone selv, så hun spurgte om jeg var interesseret i at møde hende... Men var sgu lidt betaget af hendes store barm, om det kunne jeg så ikke stå for, så afslog tilbudet...

Startede med lidt kæleri, kysseri m.v. Hun kysser helt fantastisk, og meget lidenskabeligt, hvilket jeg syntes er et kæmpe plus.

Lagde ps ned og lå og nussede, og hun lagde id med at guffe lidt gren. "Desværre" gjorde hun så godt et stykke argbejð at efter et stykke tid kunne Lillemand ikke holde mere :-( øv bøv. Ville rigtig gerne prøve at komme ind i hende men sådan gik det desværre ikke. Derefter lå vi og nussede pillede og kyssede,

Hun har bestemt ikke noget imod at få finger...

Bagefter gik vi ud på badeværelset, og gik i bad sammen. Satte mig ned og fik den vildeste gang GS :-) der kunne man sq snakke grosßen elephant pissen.... Hun måtte sq være trængende :-)

Selve pigen var en anelse små-fed, ikke at det genere mig på nogen måde, syntes det er dejligt hvis pigen er lidt buttet og der er noget blødt at tage fat i, men hvis i er til tynde piger med FAST røv så er det ikke her i skal gå hen. Dejlige store bløde bryster, med dejlige stive brystvorter.

Hendes røv var pæn lille, men meget løs og blød i kødet.

Jeg ved ikke hvad hun hedder, men hun har arbejdet på klinik i Herelv..? Har lyst mellemlange hår tror jeg da det var sat op...

Desværre var der en del renderi mens jeg var der, ved ikke helt om det var de sædvanlige "rocker-typer" der skulle afhente deres beskyttelsespenge eller hvad det var men ihvertfald kunne jeg høre et par fyre komme, tale lidt og så gå igen, men det er lidt svært at bevare koncentrationen når der er lydt og der render folk rundt.

Jeg fik kun en ganske kort glimt af det der så må være Simone no1, og ud fra hvad jeg kunne se mindede de kropsligt meget hinanden.

Stedet/renlighed 9/10

Diskret 9/10

Pigen 7/10

Value for money (er ikke i tvivl om at hvis Lillemand kunne arte sig ville det ha været en succes) 9/10

Om jeg kommer tilbage... Tja det tror jeg sq jeg gør, er altså lige nød til at prøve at stemple hende...

Måske næste gang prøver jeg Simone...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gameguy

God anmeldelse men overskriften burde nok have været lidt anderledes nu når Simone 1 ikke var der! Hvem var den anden og et link! Ciao herfra

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...