Hop til indhold

Recommended Posts

Kære Forsigtig32 :):)

Hun skriver hun er dansk!!!!

- - der er næppe noget som helst dansk i denne annonce.

Se lige teksten !?!?!?   - - en gudsjammerlig google oversættelse 

Hende selv?!?!?  - 4 ansigtsmasker og et langt kulsort hår som jeg synes er yderst sjældent her i Danmark

Det stinker til himlen af fup

Mange hilsner

Nye tider

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun skriver at hun er “kultiveret” det har jeg aldrig læst på en annonce før :D Desuden nævner hun at hun har  “air condition” Hvem i DK har brug for air condition i Januar? :lol: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har en aftale med hende tirsdag , så må vi se om jeg ender i en kuffert i Randers fjord.   Har fået et godt billede af hende  skriver hun er fra Belgien     Jeg melder tilbage 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lille-per skrev, for 1 time siden:

Jeg har en aftale med hende tirsdag , så må vi se om jeg ender i en kuffert i Randers fjord.   Har fået et godt billede af hende  skriver hun er fra Belgien     Jeg melder tilbage 

Du er sgu frisk. :razz:

Prisniveauet ser absurd lavt ud. P/m hvis du har brug for hjælp. 

:rolleyes: Q.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lille-per skrev, den 23.1.2023 at 06:50:

Vil meget gerne høre hvad der sker :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Forsigtig32 skrev, den 25.1.2023 at 00:59:

Vil meget gerne høre hvad der sker :)

Hej igen.   Jeg droppede aftalen efter begge annoncer var slettet.  Ifg Elisa fordi hun ville være diskret. Og så ville hun pludseligt have betaling med paysafecard  som man kan købe hos ok og cirkel k.      Jeg brugte mine penge hos Litle Blondie.  Dejlig sød pige 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lille-per skrev, for 2 minutter siden:

Hej igen.   Jeg droppede aftalen efter begge annoncer var slettet.  Ifg Elisa fordi hun ville være diskret. Og så ville hun pludseligt have betaling med paysafecard  som man kan købe hos ok og cirkel k.      Jeg brugte mine penge hos Litle Blondie.  Dejlig sød pige 

Ahh ja fornuftigt at droppe aftalen så:) 

Har du et link til hende du var hos?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej.    Hun hed.  Litle blondie.  Og var her sammen med Emma.   I sidste uge i Ålborg nen skulle snart hjem til Moldova på ferie.    Husk og spørg om Emma er der  hun sov så jeg fik en tur på stue sovebriksen  har ondt i ryggen stadig   Ellers en dejlig pige. Hendes film viser hende bedst.  Billederne er plus 10 kg 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lille-per skrev, for 3 minutter siden:

Hej.    Hun hed.  Litle blondie.  Og var her sammen med Emma.   I sidste uge i Ålborg nen skulle snart hjem til Moldova på ferie.    Husk og spørg om Emma er der  hun sov så jeg fik en tur på stue sovebriksen  har ondt i ryggen stadig   Ellers en dejlig pige. Hendes film viser hende bedst.  Billederne er plus 10 kg 

Hende her?

https://annoncelight.dk/showad/298515

/North

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...