Hop til indhold

BBT - buttet, barmfager thai

Featured Replies

Skrevet

Hej !

Er der nogen der har besøgt denne kvinde ? https://annoncelight.dk/showad/348583

Hun minder lidt i krop om Nina fra Eksildstrup, som jo er væk nu - kvinden altså

Skrevet

Søg på annoncenummeret - så kommer denne her frem.

Skrevet

arh crap altså. Overskriften tiltræk mig, klikker på linket. Lige noget for mig.

ej altså. Det er jo på Falster, @Gladforpir! Det havde været godt at se "Nykøbing F." i overskriften.

Skrevet
Harran skrev, for 3 timer siden:

arh crap altså. Overskriften tiltræk mig, klikker på linket. Lige noget for mig.

ej altså. Det er jo på Falster, @Gladforpir! Det havde været godt at se "Nykøbing F." i overskriften.

DK er et bette land, så sadl du bare Jernhesten :-) 

Har kørt flere gange 3 timer til Midtjylland for at bedække Emmy i alle huller - gør det gerne igen, hvis hun kommer tilbage i DK :-)

Nykøbing fremgår ikke af annonceteksten, så det mente jeg ikke, jeg kunne afsløre....

Skrevet
Gladforpir skrev, for 20 timer siden:

Nykøbing fremgår ikke af annonceteksten, så det mente jeg ikke, jeg kunne afsløre....

FYI, @Gladforpir så oplyser hun både postnummer for Nykøbing F og skriver Lolland-Falster i annoncen. Og selvfølgelig kan du afsløre hvilken by en GP holder til i, sålænge du ikke giver en fuld adresse.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.