Hop til indhold
bbeenn

Dilemma

Recommended Posts

Jeg er en gift mand på 58

Jeg havde en lille annonce på AL hvor jeg søgt selvskab.

Pludselig var der en 23 årige pige der skrev, ville gerne lidt sådan sugar.

Hun afslørede sig selv i først mail med navn og hvor hun kom fra, hun bor sammen med en fyr som har givet hende tilladelse til det her

Mit problem nu er at der er nogle af vores venners datter, hun ved ikke hvem jeg er men jeg kende jo hende.

Hvad ville i gøre?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fornemmer det forbudte i det her tiltrækker dig! Hvis ikke du var i tvivl ville du ikke spørge herinde, men jeg er helt enig med Casten: Gør absolut ingenting! Det kan kun ende galt!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kan også være en gentleman og skrive til hende at hun ikke lige er det du søger. Og så glem at hun har kontaktet dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Casten skrev, for 3 timer siden:

Absolut ingenting. Vær en gentleman og glem, at hun har skrevet til dig.

Ja eller skriv at du har fået andre tilbud. Så afvise du pænt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ah, en ældre mands drømme fantasi om sex med en ung kvinde, tilsat faren for afsløring :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis hun vidste hvem du er, tror du så at hun havde skrevet?

Det kan være fristende men glem det

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må nok hellere komme med en opdatering :)

Jeg kom til at skrive til hende at jeg godt viste hvem hun var og at jeg kendte hende forældre meget godt, så blev hun fyr og flamme og ville gerne vide hvem jeg var.

Vi skrev en del frem og tilbage og at det var meget tys tys det her, det var det også fra hendes side for hendes forældre skulle absolut ikke vide hvad hendes kæreste og hun selv lavede.

Det ente så med at jeg tog chancen og gav mig til kende og det har jeg ikke fortrudt.

Vi har haft fantastisk dejlig sex en del gange nu og hendes kæreste er stadig hel med på det.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
bbeenn skrev, for 21 minutter siden:

Jeg må nok hellere komme med en opdatering :)

Jeg kom til at skrive til hende at jeg godt viste hvem hun var og at jeg kendte hende forældre meget godt, så blev hun fyr og flamme og ville gerne vide hvem jeg var.

Vi skrev en del frem og tilbage og at det var meget tys tys det her, det var det også fra hendes side for hendes forældre skulle absolut ikke vide hvad hendes kæreste og hun selv lavede.

Det ente så med at jeg tog chancen og gav mig til kende og det har jeg ikke fortrudt.

Vi har haft fantastisk dejlig sex en del gange nu og hendes kæreste er stadig hel med på det.  

Jeg (personligt) havde ikke gjort det, men dette er jo din beslutning.

Jeg håber at det forbliver jeres hemmelighed, men jeg tvivler på at det kan holdes hemmeligt.

Jeg tror at når hendes forældre eller din kone finder ud af det, så bryder helvede løs.

Beklager mit lidt negative svar.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...