Hop til indhold

Recommended Posts

Guest daddyo

hvad , hastag kinky hm er det på en profil så på instagram ?? eller hur
hun er super sød, men starter ved 4000 for en time eller to , øko om du vil og bringer selv ud )
fik dog tilbudt to , på hotel i ballerup til samme pris , den ene uden og begge blow uden , og de var oralt sammen. Zleep fik jeg ikke ) den time det varede Men super søde begge
vil bestemt mødes med den ene igen senere
har ikke lyst til at nævne navnene , i har nok selv fået tilbuddet. en var fra Hillerød og den anden fra Holbæk 
god aften 

Redigeret af daddyo

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 9 timer siden:

hvad , hastag kinky hm er det på en profil så på instagram ?? eller hur
hun er super sød, men starter ved 4000 for en time eller to , øko om du vil og bringer selv ud )
fik dog tilbudt to , på hotel i ballerup til samme pris , den ene uden og begge blow uden , og de var oralt sammen. Zleep fik jeg ikke ) den time det varede Men super søde begge
vil bestemt mødes med den ene igen senere
har ikke lyst til at nævne navnene , i har nok selv fået tilbuddet. en var fra Hillerød og den anden fra Holbæk 
god aften 

Klassisk afsporing af tråd.

Du svarer ikke på hans spørgsmål men har travlt med at fortælle om en oplevelse (pral?), som ikke har noget med spørgsmålet at gøre

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 14 timer siden:

hvad , hastag kinky hm er det på en profil så på instagram ?? eller hur
hun er super sød, men starter ved 4000 for en time eller to , øko om du vil og bringer selv ud )
fik dog tilbudt to , på hotel i ballerup til samme pris , den ene uden og begge blow uden , og de var oralt sammen. Zleep fik jeg ikke ) den time det varede Men super søde begge
vil bestemt mødes med den ene igen senere
har ikke lyst til at nævne navnene , i har nok selv fået tilbuddet. en var fra Hillerød og den anden fra Holbæk 
god aften 

Så det betalte du 8k for?

Dine historier er som altid fantasifulde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
MikkelRæv64 skrev, 1 time siden:

Så det betalte du 8k for?

Dine historier er som altid fantasifulde

næ 4 , du er ikke så skarp til hovedregning ,  
Fantasi, næ 

 

thedanishdude skrev, for 6 timer siden:

Klassisk afsporing af tråd.

Du svarer ikke på hans spørgsmål men har travlt med at fortælle om en oplevelse (pral?), som ikke har noget med spørgsmålet at gøre

Jeg svarer faktisk på hans tråd, og tilføjer så noget ja : en prissammenligning måske
du svarer til gengæld ikke , på noget 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beklager hvis jeg var for ungdommelig i sproget - men man kan søge efter SB's ved hjælp af de hashtag's de selv sætter på deres profil. Hér søgte jeg på 'Kinky'...

@daddyoforstår ikke helt, hvad du skriver... Har du mødt damen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MikkelRæv64 skrev, for 6 timer siden:

Hun er ret indbildsk.tvivler stærk på det er 4k værd.

Ja, det er også min tvivl. 6K for alt inkl (anal, slug m.v.) og så mener hun tydeligvis selv, at hun er noget helt særligt...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Øberbøv skrev, for 1 time siden:

Ja, det er også min tvivl. 6K for alt inkl (anal, slug m.v.) og så mener hun tydeligvis selv, at hun er noget helt særligt...

Der er også noget med hendes billeder som virker meget lidt "danske" ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Øberbøv skrev, for 2 timer siden:

Beklager hvis jeg var for ungdommelig i sproget - men man kan søge efter SB's ved hjælp af de hashtag's de selv sætter på deres profil. Hér søgte jeg på 'Kinky'...

@daddyoforstår ikke helt, hvad du skriver... Har du mødt damen?

Nej , som jeg skrev så fandt jeg to til samme pris.  Men hun var fin at tale med og sød og ok da jeg takkede nej. Jeg synts ikke man kan sige hun er indbilsk eller andet p g a en pris. Man kan bare takke nej og så er det det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
MikkelRæv64 skrev, for 8 timer siden:

Så det betalte du 8k for?

Dine historier er som altid fantasifulde

Nu har jeg jo dokumenteret min aftale ved at vise dig den i privat besked her. Så kan du jo  fortælle at den er rigtig. Som du har set af copi fra sugardating siden . 
Den aftale er privat og den vil jeg ikke kopiere her. Du er velkommen til at trække dit udsagn tilbage og berigtige min aftale , som jeg nu har vist dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 19 timer siden:

næ 4 , du er ikke så skarp til hovedregning ,  
Fantasi, næ 

 

Jeg svarer faktisk på hans tråd, og tilføjer så noget ja : en prissammenligning måske
du svarer til gengæld ikke , på noget 

Nej, jeg prøver at fortælle dig at din anden aftale (uanset hvor god den er), ikke er tråden vedkommende. Han søger svar om en pige, du svarer med to andre. Det er ikke svar!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej søde mænd. Jeg kan forstå i har en lille tråd omkring mig, hvilket også er en fin måde at sparre med hinanden på. Først og fremmest, så er jeg dansk. Jeg rejser en del og derfor har jeg billeder derfra. Jeg har den fulde respekt for man takker nej til det jeg kan tilbyde, der er så mange andre skønne kvinder til billigere penge. Vi er alle forskellige, og på samme måde er der også forskel på hvad man vil bruge sin økonomi på. Jeg tvinger skam ingen til noget og jeg bliver bestemt ikke fornærmet af at få et nej. Kys og god energi jeres vej :)

Redigeret af Natashaa

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
thedanishdude skrev, for 10 timer siden:

Nej, jeg prøver at fortælle dig at din anden aftale (uanset hvor god den er), ikke er tråden vedkommende. Han søger svar om en pige, du svarer med to andre. Det er ikke svar!

hun er super sød, men starter ved 4000 for en time eller to , øko om du vil og bringer selv ud ) skriver jeg om hende, har du læst det ?? og så fortsætter jeg med at skrive man kan få to for samme pris
nu har du så, skrevet to indlæg her , som intet har at gøre med tråden. Men du syntes jeg, som faktisk svarer på tråden, er forkert på den ) 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Natashaa skrev, for 4 timer siden:

Hej søde mænd. Jeg kan forstå i har en lille tråd omkring mig, hvilket også er en fin måde at sparre med hinanden på. Først og fremmest, så er jeg dansk. Jeg rejser en del og derfor har jeg billeder derfra. Jeg har den fulde respekt for man takker nej til det jeg kan tilbyde, der er så mange andre skønne kvinder til billigere penge. Vi er alle forskellige, og på samme måde er der også forskel på hvad man vil bruge sin økonomi på. Jeg tvinger skam ingen til noget og jeg bliver bestemt ikke fornærmet af at få et nej. Kys og god energi jeres vej :)

Selv tak, og ja enig med dig. Og du er virkelig i orden at tale med, og takker pænt når man siger nej tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
thedanishdude skrev, den 23.1.2023 at 10:04:

Nej, jeg prøver at fortælle dig at din anden aftale (uanset hvor god den er), ikke er tråden vedkommende. Han søger svar om en pige, du svarer med to andre. Det er ikke svar!

det var så to , indlæg fra din side som ikke er tråden vedkommende , spejl !!!
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...