Hop til indhold

rekord

Featured Replies

Skrevet

1732 visninger uden et svar, nogen der kan slå den 

Skrevet
knallert skrev, for 2 minutter siden:

Tillykke. Hvor må du være stolt? 

Skrevet
Keyser skrev, for 6 minutter siden:

Tillykke. Hvor må du være stolt? 

Looser 

Skrevet
amatør skrev, for 48 minutter siden:

Looser 

Endnu én til samlingen af blokerede brugere. Tillykke. Hvor må du være stolt!

Redigeret af Keyser

Skrevet
knallert skrev, for 46 minutter siden:

Hvilken tråd omhandler det ? 

Skrevet

@knallert 
Ud af de i skrivende øjeblik 95 MEDLEMMER, 6 ANONYME, 621 GÆSTER der er online KAN de 621 af dem altså slet ikke svare i en tråd uanset hvor interessant den er.
Så hvis det nogenlunde er den typiske fordeling at blot omtrent 1 ud af omtrent 7 læsere kan svare, er tallet jo reelt mindre end de 1732 og nærmere 248 visninger til folk der KAN svare. Derfra skal så trækkes dem der har læst den samme tråd flere gange, dersom det ikke er antal unikke læsere, men netop er antallet af visninger der er angivet, formoder jeg. De skal i øvrigt allerede trækkes fra de 1732 hvis man skal være pedantisk. 
Så måske er det ikke så urealistisk at hvad der måske ender med reelt blot at være et par hundrede mennesker eller deromkring der har kunnet svare i en tråd eller et indlæg, bare ikke har ønsket at bidrage eller ikke interesseret sig for det ;) 

Skrevet
amatør skrev, for 8 timer siden:

Looser 

@amatør har fået en advarsel og deltager ikke længere i tråden.

Skrevet
knallert skrev, for 21 timer siden:

Måske skyldes det bare at mor-datter koncept ikke er et velbesøgt koncept,  eller at den pågældende annonce ikke vækker eller har vakt interesse

Skrevet

Jeg har lige brugt 1200 på AirPods 2 generation  og tabte dem uheldigvis i en spand maling igår, slå lige den….. 

Skrevet
knallert skrev, den 21.1.2023 at 21:01:

nogen der kan slå den 

nu er det ikke fordi jeg vil måle tissemand med dig, men jeg brugte 1600 på AirPods pro og jeg tabte dem uheldigvis ned i en spand maling her i morges.  

Skrevet
Gabbana skrev, for 2 minutter siden:

nu er det ikke fordi jeg vil måle tissemand med dig, men jeg brugte 1600 på AirPods pro og jeg tabte dem uheldigvis ned i en spand maling her i morges.  

Du er da tilsyneladende meget interesseret i at få opmærksomhed :lol: 
siden du skriver det samme 2 gange. 

Jeg er tilbøjelig til at give TS ret. lige meget hvordan du vender og drejer det er det da irriterende når man laver en tråd og man ikke få feedback. 

Skrevet
Larschristian skrev, for 1 minut siden:

Du er da tilsyneladende meget interesseret i at få opmærksomhed :lol: 

Næh 

Larschristian skrev, for 2 minutter siden:

er tilbøjelig til at give TS ret. lige meget hvordan du vender og drejer det er det da irriterende når man laver en tråd og man ikke få feedback. 

Det kan da være nok så træls men sådan er det vel i et hver Forum på nettet,  som @Eva Nadine så fint nævner i sit indspark at nogle måske bare ikke kan eller har interesse for deltage. Så kan man enten bare komme videre  eller vælge at surmule over at ingen gider at give feedback på ens tråd.

Skrevet
Gabbana skrev, for 45 minutter siden:

Næh 

Det kan da være nok så træls men sådan er det vel i et hver Forum på nettet,  som @Eva Nadine så fint nævner i sit indspark at nogle måske bare ikke kan eller har interesse for deltage. Så kan man enten bare komme videre  eller vælge at surmule over at ingen gider at give feedback på ens tråd.

Nu henviser jeg til din egne opmærksomheds søgende 

Skrevet
Larschristian skrev, for 2 minutter siden:

Nu henviser jeg til din egne opmærksomheds søgende 

Jamen uha da, det gør du da bare….

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.