Hop til indhold
Pman

Monalisa massage - en god oplevelse.

Recommended Posts

Den anden dag fik jeg en rigtig god oplevelse med Thaimassage som jeg synes fortjener der bliver skrevet lidt om her.

Jeg var forbi Monalisa massage.

http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=15368 

http://www.123hjemmeside.dk/monalisamassage

Havde ellers ikke været der længe, men var lidt sent ude og så var der jo åbent og nye piger.

Jeg bestilte en times massage. Det var en pige der hed Nancy, der skulle massere mig. Hun startede mad at sige ”Thai massad?/ Oil massad?”. ”Yes, I like”, sagde jeg og gjorde hende klart at jeg gerne ville have begge dele. Jeg forklarede hende også at jeg havde 2 problemer, ondt i den nederste del af ryggen og ondt i højre skulder. Ondt der og der, pegede jeg. ”I like hard massage”

Tøjet af og jeg lagde mig klar på massagebriksen. Hun placerede et håndklæde på min bag og startede blødt med at trykke på arme og ben uden brug af olie. Nå, tænkte jeg, nu må vi se. Men det blev hurtigt hårdere og hårdere og hun begyndte forsigtig af spørge ”To hard?”, ”No, very good, I like hard” sagde jeg flere gange.  Det var rigtigt godt. Hun brugte fingre, albuer og knæ til at trykke mig over det hele. Hver gang hun kom forbi de ømme muskler i ryggen kom jeg med nogle lyde ”Ahhhh, gut, dejlig”, så fik de lidt ekstra.

Nu kom turen til hun begyndte at bruge fødderne. Hun startede med min højre arm. Jeg lå stadig på maven, så armen blev langs min side. Hun startede med at gå på min håndflade og så langsomt op af armen helt op til skulderen. . Rigtigt dejligt. Bløde fødder og rigtig bløde tæer, jeg kunne mærke det var godt. Efter hånden som hun gik rundt på mig spurgte hun diskret til om jeg kunne lide det og om jeg kunne klare trykket. Det kunne jeg! Sidste del af thaimassagen bestod af nogle strækøvelser især med benene.

Så kom turen til oliemassagen. Nå, py ha, ren afslapning nu, tænkte jeg. Olien blev tilpas doceret og det startede også blidt. Jeg kunne mærke nogle dejlige bløde hænder med bløde lange fingre stryge rundt på min krop, og de kom godt omkring også ned langs siden. Men det skulle også vise sig at det ikke blev til ren afslapning. Jeg havde jo sagt jeg havde problemer med min højre skulder og hun var begyndt at køre rundt med underarmen bag ved skulderbladet. Hun havde fundet nogle myoser der fik en rigtig tur nu. De nærmest sprang for livet.

Tiden var kommet til ”Turn around” og jeg fik mig vendt om. Hun  lagde håndklædet på plads igen og så fik ”oversiden” en omgang daglig blød afslappende massage. Håndklædet blev behændigt lagt først til højre side da mit venstre ben blev masseret og så skiftede det hele sider så jeg også fik masseret det højre ben. Sådan fik jeg massage på næsten hele kroppen.

Her et par dage efter føler jeg mig stadig træt og dejligt afslappet. Jeg drikker rigeligt med væske for jeg kan fornemme at der er mange affaldsstoffer som gerne vil skylles ud af mine blodbaner. Om jeg komme igen - Helt sikkert!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der var ingen happy ending / dansk kan jeg læse mig frem til. Spørg hun ind til det eller spurgte du bare slet ikke?

Tak for god anmeldelse af massage delen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej gerog

Nej, jeg var godt træt efter massagen, så det kom ikke på tale; men hvis jeg havde fået tilbuddet ville jeg nok være lidt forsigtig med at beskrive det her, især når jeg ikke rigtigt kender stedet. Jeg har ret meget erfaring på området da jeg regelmæssigt går til massage, og jeg har gennem tiden set for mange eksempler af konsekvenserne af omtale af netop thaimassage; lige fra piger der bliver smidt på gaden til klinikker der hurtigt bliver lukket og den stakkels pige må skifte erhverv for ikke at blive genkendt.

Min egen erfaring med thaimassage begyndte for snart 20 år siden. Jeg havde rigtig undt i ryggen og kunne ikke arbejde. Blev sygemeldt af min læge, behandling med smertestillende piller og hvile. Det hjalp ikke så meget så jeg prøvede en kiropraktor.  Først 2 minutter knæk og bræk 2 gange om ugen sidenhen 1 gang om ugen til ca. 200 kr. hver gang. Det hjalp en smule og ret hurtigt var jeg en del fattigere. Så en dag havde han ansat en mandlig massør som han anbefalede jeg skulle supplere behandlingen hos. Her fik jeg 20 min massage hvor jeg sad/lå  på sådan en professionel stol/briks. Det kostede også et par hundrede kr. og så var vi jo oppe på omkring 400 kr. pr. uge igen, men nu begyndte det hurtigere at blive meget bedre.

En dag kom jeg forbi en Thai massage klinik hvor der i vinduet stod ”Tilbud 1 time massage 200 kr.”, (ja det er jo mange år siden). Dengang havde jeg aldrig i mit liv drømt om jeg skulle ligge på en almindelig briks (seng)  og blive masseret i en hel time, og så oven i købet af en dejlig pige. Men nu var jeg jo i gang hos ham kiropraktorens massør, så hvorfor ikke prøve noget der var meget billigere.

Efter nogle besøg fik jeg det meget bedre i ryggen, jeg skippede kiropraktoren og den mandlige massør. Siden har jeg regelmæssigt fået massage på forskellige thaisteder, og har ikke haft rigtig ondt i ryggen længere. Jeg tror mit problem dengang var stive muskler der havde trukket ryggen skæv, og jeg har sidenhen kunnet forebygge, at det ikke sker igen, med regelmæssig massage.

Om det blev billigere ved jeg ikke rigtigt, der har jo igennem tiden været forskellige tilbud om tilkøb af mange former for luksus massage. Det kan være skønt at supplere ryg massagen med massage af f.eks. behårede steder såsom hvis massøren er god til at give en dejlig blød hovedbundsmassage.

Til slut, jeg har været hos Monalisa massage igen, lige inden jul. Jeg fik massage af en anden pige som også var rigtig god til det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...