Hop til indhold

Tips til Thai Trekant søges

Featured Replies

Skrevet

Gentlemen,

Her sidst på måneden er det min fødselsdag og vi nærmer os også hastigt 1-årsdagen for min debut med købesex. 
To mærkedage som jeg gerne vil fejre med at sætte et ordentligt flueben på bucketlisten ud for punktet med to piger på en gang.

Jeg har tænkt at det skulle være med to dejlige thaipiger, men jeg synes det er svært at få overblik over hvor det er muligt at lave aftaler med flere piger på en gang.
Er bekendt med at PP Thaimassage i Århus kunne være et oplagt bud. Har dog forsøgt flere gange i løbet af året at få en aftale i stand med den nærmest mytologiske Gib. Desværre uden held, mine sms'er er forblevet ubesvarede.

Har nogle af jer et bud på et alternativ? 
Jeg leder efter god sex med mig i fokus, det gør dog ikke noget at pigerne leger med hinanden, hvis de har lyst. Foretrækker yngre modeller i 20'erne eller start/midt 30'erne. Massagen kommer i anden række.
Er villig til at køre langt efter oplevelsen, hvis ellers servicen er i top, så principielt har alt i Jylland interesse. Og skulle der være et bragende godt tilbud på Fyn hører jeg også gerne om det. 

Skrevet
Bigstok skrev, for 9 minutter siden:

Gentlemen,

Her sidst på måneden er det min fødselsdag og vi nærmer os også hastigt 1-årsdagen for min debut med købesex. 
To mærkedage som jeg gerne vil fejre med at sætte et ordentligt flueben på bucketlisten ud for punktet med to piger på en gang.

Jeg har tænkt at det skulle være med to dejlige thaipiger, men jeg synes det er svært at få overblik over hvor det er muligt at lave aftaler med flere piger på en gang.
Er bekendt med at PP Thaimassage i Århus kunne være et oplagt bud. Har dog forsøgt flere gange i løbet af året at få en aftale i stand med den nærmest mytologiske Gib. Desværre uden held, mine sms'er er forblevet ubesvarede.

Har nogle af jer et bud på et alternativ? 
Jeg leder efter god sex med mig i fokus, det gør dog ikke noget at pigerne leger med hinanden, hvis de har lyst. Foretrækker yngre modeller i 20'erne eller start/midt 30'erne. Massagen kommer i anden række.
Er villig til at køre langt efter oplevelsen, hvis ellers servicen er i top, så principielt har alt i Jylland interesse. Og skulle der være et bragende godt tilbud på Fyn hører jeg også gerne om det. 

https://annoncelight.dk/showad/228712 Tukta er omtalt meget rosende i en 3kant -det må du kunne finde her på eg.

Men ellers når det er sådan en stor mærkedag for dig -tag et smut til Thailand -der kan du forlyste dig i 3kanter -så meget du orker;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.