Hop til indhold

Endnu en god oplevelse hos Saibua, Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Jeg har egentligt ikke meget at rapportere, udover at Saibua på Silkeborgvej er mit goto thaisted i Aarhus.

Hvad jeg søger, når det gælder thaimassage, er god og kompetent massage (der faktisk hjælper, hvis man har ondt et sted), der gerne afsluttes med et godt HJ. Begge dele opfyldes til fulde hos Saibua kombineret med en venlig atmosfære.

Der er ikke brusebad efter, men til gengæld bliver man vasket med klud og varmt vand på briksen og det er ganske behageligt i forhold til de små brusekabiner, som man ellers kan blive udsat for.

Skrevet
tornskade skrev, for 49 minutter siden:

Der er ikke brusebad efter, men til gengæld bliver man vasket med klud og varmt vand på briksen og det er ganske behageligt i forhold til de små brusekabiner, som man ellers kan blive udsat for.

Du kan sagtens få et bad efter massage på stedet. Bare spørg

8000

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author
MiAarhus skrev, den 23.1.2023 at 16:12:

Og hvordan er pigen, der arbejder der? Udseende etc?

Jeg tror, at hun er indehaveren, og hun er en nydelig kvinde, som jeg vil estimere til at være i fyrrerne.

Skrevet
tornskade skrev, for 15 timer siden:

Jeg tror, at hun er indehaveren, og hun er en nydelig kvinde, som jeg vil estimere til at være i fyrrerne.

Pat er indehaveren. Hun har også en søster der engang var på stedet, men som var temmelig dårlig til at massere og happy. Mener også der har været en tredje pige.

Pat er flot og fremragende og nok omkring 45. Man skal sørge for det er hende der masserer.

Skrevet

De fleste herinde ved at søsteren også er super god til både massage og hj.

Jeg har selv prøvet det flere gange.

Skrevet
The diligent skrev, 1 time siden:

De fleste herinde ved at søsteren også er super god til både massage og hj.

Jeg har selv prøvet det flere gange.

En massør der sprøjter kold massageolie direkte på ryggen  uden at varme det i hænderne først, er en lallende dilettant. Derfor drop søsteren - hvis hun stadig er der - og benyt Pat som kan det med massage og det med at varme massageolien.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.